۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

لباس مناسب برای زن باردار

لباس مناسب برای زن باردار

در این مقاله به موضوع لباس مناسب برای زن باردار می پردازیم .درباره لباس‌ های بارداری (دوخت لباس بارداری ساده ) باید به نکات زیادی توجه کنید. این۹ ماه از سخت‌ترین اما شیرین‌ترین ماه‌ های زندگی شما قرار است وقف شما و فرزندتان شود، پس هر دوی تان باید راحت باشید، کاملا راحت! لباسی که برای این دوران انتخاب می کنید بخشی از راحتی تان را فراهم می کند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

لباس مناسب برای زن باردار

لباس مناسب برای زن باردار

   بسیاری از مردم دوست ندارند تا پیش از دو ماهگی دیگران متوجه بارداری آن ها بشوند. پس بهتر است لباس های خیلی تنگ و چسبان را کنار بگذارید. بهتر است بیشتر لباس هایی را استفاده کنید که روی شکم، باسن و ران های شما را می پوشانند. مثلا تونیک های بلند. این لباس ها باعث می شوند تا چند کیلو اضافه وزن شما خیلی به چشم نیاید. ژاکت های ریزبافت، دامن هایی که در بالا تنگ و پایین گشاد هستند، پیراهن و تی شرت های پوشیده بپوشید.(آموزش کشیدن الگوی مانتو )

لباس مناسب برای زن باردار

لباس مناسب زنان باردار

   در ماه های آخر بارداری دکمه ها، زیپ ها و حتی کمربند برای شما نوعی شکنجه به حساب می آیند. برای خلاص شدن از همه آن ها، پیراهن های ماکسی بلند تا قوزک پا بپوشید. این لباس بسیار راحت است و می توانید بدون هیچ درد و ناراحتی همه جا حاضر شوید.

لباس مناسب برای زن باردار

   برای شلوار نیز می توانید از شلوار جین بوت‌کات استفاده کنید که در قسمت کمر کشی می باشند. انتخاب رنگ تیره کمک می کند تا هم در محیط کار و هم در محیط های اجتماعی دیگر بتوانید آن را بپوشید و شیک به نظر برسید.(اصول لباس پوشیدن )
لباس مناسب برای زن باردار

لباس مناسب برای زنان باردار

    پوشیدن کفش‌های بدون پاشنه و هم پاشنه بلند(بهترین نوع پاشنه کفش )، در دوران بارداری ممنوع است. بهترین کفش برای این دوران، کفش لژدار سه سانتی است. فراموش نکنید در دوران بارداری، پاها و کمر حساس‌تر از قبل و قوزک پا ضعیف‌تر است و وزن جنین می‌تواند به راحتی تعادل خانم باردار را به هم بزند.لباس مناسب برای زن باردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس