۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مجازی خیاطی

مختصری در مورد آموزش مجازی خیاطی:

مختصری در مورد آموزش مجازی خیاطی (نازکدوزی) :
در این دوره آموزشی شما 0 تا 100 خیاطی یعنی : دامن ها، مانتو، شلوار و یقه هارو به صورت تخصصی آموزش میبینید و هم به الگوسازی و هم دوخت تمامی سرفصل ها به صورت کامل مسلط خواهید شد. و بعد از این دوره آموزشی برای خودتان و اطرافیانتان به راحتی میتوانید هر مدل لباسی را الگوسازی کنید و بدوزید. یعنی فقط هر پارچه ای که دیدید و خوشتون و اومد را به هر لباسی که دوست دارید تبدیل کنید. حتی میتوانید به هنر جذاب و پول ساز طراحی لباس و خیاطی جدی تر نگاه کنید و درآینده مزون یا تولیدی پوشاک خودتان را راه اندازی کنید. در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی را میتوانید بررسی بفرمایید و با مزایای دوره های آموزشی آکادمی پارس آشنا شوید.

3100000 تومان
قیمت اصلی دوره
قیمت با تخفیف ویژه

اندازه گیری پایین تنه

الگوی دامن راست

دامن فون

الگوی دامن خمره ای

رسم دامن پیلی دوقلو

دامن پیلی یک طرفه

دامن یک کلوش

دامن نیم کلوش

دامن کلوش

دوخت دامن لنگی

الگوی دامن ماهی

الگوی دامن ترک و دوخت آن

اندازه گیری شلوار یا پایین تنه

الگوی شلوار

ایراد اندامی شکم بزرگ

ایراد اندامی شکم کمی برجسته

ایراد اندامی شلوارها

ایراد اندامی باسن کوچک

ایراد اندامی ران های برآمده به پهلو

ایراد اندامی باسن برجسته

ایراد اندامی پهلو نامتقارن درشلوار

اندازه گیری بالاتنه

رسم الگوی بالاتنه

انتقال ساسون

برش عصایی

ایراد اندامی سرشانه های افتاده

ایراد اندامی سینه بزرگ

الگوی آستین

آموزش یقه گرد

آموزش یقه هفت

یقه ترکیبی مسطح

یقه خشت

آموزش یقه دلبری

آموزش یقه آرشال

آموزش یقه آمریکایی

آموزش یقه انگلیسی

اموزش یقه انگلیسی جدا

آموزش یقه انگلیسی ایستاده

رسم الگوی یقه مردانه

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

نمونه کار هنرجویان آموزش مجازی خیاطی

سوالات متداول آموزش خیاطی آنلاین

بلافاصله بعد از ثبت نام و پرداخت شهریه، شما به محتوای آموزشی دسترسی خواهید داشت و به راحتی میتوانید از یک آموزش حرفه ای لذت ببرید.

داشتن لپ تاب، موبایل هوشمند و یا هر ابزاری که قابلیت استفاده مرورگر داشته باشد امکان مشاهده آموزش های طراحی لباس آنلاین را دارد.

ین دوره مزایای زیادی دارد. برای مثال :
شما تا 5 سال میتوانید در ورکشاپ های آکادمی پارس رایگان شرکت کنید.
شما تا 5 سال میتوانید در تورهای بازدید از کارخانه آکادمی پارس به صورت رایگان شرکت کنید.
شما تا 5 سال میتوانید از مشاوره های راه اندازی و توسعه کسب و کار به صورت رایگان استفاده کنید.
شما تا 5 سال میتوانید از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده بفرمایید.
همچنین شما تا 5 سال میتوانید از کلاس های رفع اشکال حضوری هم استفاده بفرمایید.
و…

برای مشاهده دوره ها با کیفیت full hd به اینترنت فور جی نیاز دارید اما با سیستم هوشمند پخش با تمام اینترنت های داخل کشور اعم از ای دی اس ال ، تی دی ال تی و.. قابلیت مشاهده دوره دارید.

بله بعد از دوره آموزشی برای تمامی هنرجویان مدرک .زارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس صادر میشود که معتبرترین مدرک پوشاک ایران میباشد و دو زبانه و ترجمه شده و قابل قبول تمامی کشور ها نیز میباشد. برخی از مزایای این مدرک : کمک به پرونده مهاجرت، دریافت وام برای شروع یا توسعه کسب و کار، دریافت مجوز و پروانه کسب و خیلی مزایای دیگر میباشد.

خیر، دوره مجازی از نظر کیفیت دقیقا مشابه دوره حضوری هستش و با کیفیت خیلی بالایی ظبط شده است و مزایای بیشتری هم نسبت به دوره حضوری دارد. جدا از شهریه خیلی پایین تر، شما این امکان را دارید، هر جای آموزش که نیاز است، ویدئو را به عقب برگردانید و دوباره و دوباره آموزش ببینید و این امکان در دوره های حضوری امکان پذیر نیست.

 آکادمی پارس با توجه به اصول مشتری مداری اقدام به ارائه آموزش‌های مجازی نموده است. دوره آموزش مجازی خیاطی (نازکدوزی) در این آکادمی توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب نموده است.

لذا با شرکت در این دوره های آموزشی، هنرجویان می‌توانند به راحتی به یک خیاط حرفه‌ای و متخصص مبدل گردند. این دوره‌های آموزشی کاملاً برابر با دوره‌های آموزشی حضوری بوده و تمامی سرفصل‌های دوره‌های آموزشی حضوری در دوره های مجازی نیز ذکر شده اند. این دوره های مجازی توسط اساتید برجسته و متخصص تدریس شده و در اختیار هنرجویان قرار خواهند گرفت.

هدف از برگزاری دوره آموزش مجازی خیاطی چیست؟

همانطور که ذکر شد، هدف از برگزاری این دوره‌های آموزش مجازی، آموزش تمامی سرفصل‌های مهم و اصولی در خیاطی و نازک دوزی بوده است. در این آموزش‌ها هنرجویان می توانند کلیه آموزش‌های مقدماتی تا پیشرفته و حرفه‌ای را با توجه به بروزترین متد دنیا، دریافت نموده و به راحتی وارد بازار کار حرفه‌ای شوند. این آموزش تخصصی و حرفه ای برای افرادی طراحی شده است که شرایط حضور در کلاس‌های آموزشی را نداشته و به دنبال راهکار ایده‌آل برای دوخت حرفه‌ای و خیاطی مدرن هستند.

در این کلاس های آموزشی به هنرجویان می‌توانند به صورت حرفه‌ای و مدرن تمام آموزش‌های لازم را دریافت نموده و با توجه به تخصص حرفه ای اساتید برجسته، تمامی سرفصل‌ها را با کیفیت بی‌نظیر دریافت نمایند. پس به طور کلی می توان گفت: هدف اصلی این آکادمی از تهیه و تدوین دوره‌های آموزش مجازی خیاطی ، آموزش تخصصی و حرفه‌ای هنرجویان در سراسر کشور و همچنین به کلیه افراد شاغل و غیره خواهد بود.

مهمترین سرفصل‌ها در آموزش مجازی خیاطی کدامند؟

سرفصل های تعیین شده در این دوره مجازی توسط اساتید متخصص و باتجربه و همچنین با تکیه بر متد آموزشی مولر بوده است. این متد آموزشی یکی از بهترین متد ها برای شخصی دوزی، مزون دوزی و همچنین بهترین متد تولیدی و صنعتی در کشور به شمار می رود. با توجه به بهره برداری از این متدهای آموزشی، به جرات می‌توان گفت که این دوره‌های آموزشی یکی از بهترین دوره‌ها به شمار می‌روند. در دوره‌ی آموزش مجازی تعیین تمامی سرفصل ها با توجه به جزئیات دقیق و حرفه‌ای و تخصصی دوره حضوری آموزش خیاطی و نازک‌دوزی خواهید بود. لازم به ذکر است که در این دوره‌های مجازی، شاهد هیچ تغییری با دوره‌های حضوری نخواهید بود. مهم‌ترین سرفصل های آموزشی در دوره آموزش مجازی خیاطی  می توان به:

  • شناخت و اندازه گیری اولیه پایین تنه
  • رسم الگوی اولیه دامن
  • آموزش دوخت دامن تنگ (کمر یا زیپ)
  • آموزش رسم الگو برای دامن خمره‌ای
  • آموزش ایرادات اندامی در انواع دامن‌ها
  • آموزش رسم الگوی دامن فون (۱ و ۲)
  • آموزش رسم الگو و همچنین دوخت دامن پیلی دوقلو
  • آموزش رسم الگو و همچنین دوخت دامن پیلی خوابیده
  • آموزش رسم الگو و دوخت دامن پیلی یک طرفه
  • آموزش الگوسازی و دوخت دامن شلواری
  • آموزش الگوسازی و دوخت دامن نیم کلوش
  • آموزش الگوسازی و دوخت دامن تمام کلوش
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع دامن ترک
  • آموزش الگوسازی و دوخت اساس شلوار با زیپ
  • شناخت اندازه گیری، الگوسازی و دوخت بالاتنه
  • شناخت انواع ایرادهای اندامی
  • آموزش الگوسازی آستین معمولی
  • الگوسازی و دوخت انواع یقه های خطی مانند: گرد، دلبری، خشتی
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع یقه های پایه دار مانند: آرشال، انگلیسی، امریکایی
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع یقه های فرنچ، دیپلمات، ایستاده
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع جیب ها

اشاره نمود. در این دوره‌های آموزشی اساتید به ذکر نکات اصولی و بسیار مهم پرداخته‌اند. لذا شما می‌توانید به راحتی با تمامی نکات و اصول و قواعد خیاطی و نازکدوزی آشنا شده و اقدام به دوخت حرفه‌ای نمایید. لازم به ذکر است که در این دوره‌ی آموزشی، شما بدون پیش نیاز می‌توانید به یک خیاط حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌ی نازکدوزی مبدل گردید.

آیا مدارکی نیز برای دوره آموزش مجازی خیاطی (نازکدوزی) برای هنرجویان در نظر گرفته شده است؟

در این دوره های آموزشی علاوه بر آموزش الگوسازی و دوخت انواع دامن ها، مانتو ها، آستین ها، یقه ها، شلوار و بسیاری از موارد دیگر، مدارک منحصر به فردی را نیز برای هنرجویان در نظر گرفته‌اند. از جمله مدارک تعیین شده برای این دوره‌های آموزشی عبارتند از:

  • مدرک و گواهی حضور وزارت ارشاد
  • مدرک و گواهی حضور بنیاد ملی مد و لباس
  • مدرک دانشگاه grs
  • مدرک بین المللی و دوزبانه آکادمی هنر پارس
  • کارت هوشمند و گارانتی ۵ ساله

لازم به ذکر است که هر کدام از مدارک ارائه شده در این آکادمی، از مزایا و ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که سبب افزایش محبوبیت این آکادمی در بین آموزشگاه های مربوطه شده است. این آکادمی برای دوره آموزش مجازی خیاطی (نازکدوزی)  اقدام به ارائه‌ی پکیج‌های کمک آموزشی نیز نموده است. لذا با استفاده از این دوره‌های آموزشی، هنرجویان می‌توانند از مزایای فوق العاده‌ای بهره مند گردند.

از مزایای فوق العاده برای شرکت در دوره‌های آموزشی این آکادمی، می‌توان به:

  • برخورداری از بازار کار تضمینی
  • برخورداری از مشاوره‌های هوشمندانه و تخصصی برای راه اندازی مزون، کسب و کارهای فردی و غیره
  • شرکت در تورهای آموزشی
  • شرکت در کلاس‌های رفع اشکال
  • شرکت در ورکشاپ‌ها

و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. لازم به ذکر است که این آکادمی برای هنرجویان، شرایط خاص و منحصر بفردی را از لحاظ پرداخت شهریه، در نظر گرفته است. لذا هنرجویان با کسب اطلاعات کامل و دقیق از مشاوران متخصص و حرفه‌ای و باتجربه، می‌توانند از خدمات ایده آل و همچنین شرایط ثبت نام و پرداخت وجه به صورت اقساطی و یا دریافت تخفیفات ویژه، اقدام نمایند.

آموزش های مجازی و غیرحضوری آموزش مجازی خیاطی و نازکدوزی
حرفه ای و مدرن
آکادمی پارس با سال ها تجربه در صنعت آموزش پوشاک، این بار برای شهرستانی های عزیز ، شاغلین و کسانی که به هر دلیلی نمی توانند از کلاس های آموزش حضوری استفاده نمایند، با حرفه ای ترین اساتید و سرفصل ها و با کیفیتی فوق العاده، آموزش مجازی الگوسازی و دوخت ( نازکدوزی) را تدوین نموده، که کاملا مشابه کلاس های حضوری است و همچنین مدارک و گواهی حضور های وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس و مدرک دانشگاه grs را برای هنرجویان مجازی صادر مینماید . همچنین هنرجویان می توانند از کارت پشتیبانی هوشمند ۵ ساله برای کلاس های رفع اشکال حضوری رایگان نیز، استفاده نمایند.

دوره مجازی از نظر سرفصلها و جزئیات دقیقأ مشابه دوره حضوری آموزش خیاطی (نازکدوزی) بوده و هیچ تفاوتی از نظر کمی و کیفی ندارد.
به تمامی هنرجویان دوره مجازی مدارک بین المللی تعلق می گیرد که حرفه ای ترین و معتبرترین مدارک پوشاک می باشند.

نمایش همه بستن
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی