۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اصول لباس پوشیدن

اصول لباس پوشیدن

در اصول لباس پوشیدن به سبک مونوکروم یا تک رنگ پوشیدن لباس می پردازیم (سبک شناسی فشن و مد ). لباس پوشیدن به سبک مونوکروم به معنی این است که شما یک رنگ را برای کل لباس خود انتخاب می کنید یا اینکه تمام پوشش شما حاصل از سایه بندی از یک رنگ خاص است. در استایل مونوکروم (اصول طراحی لباس ) هیچ محدودیتی درباره رنگ‌ها وجود ندارد و کافی است تشخیص دهید که چه رنگی برای رنگ پوست و موی شما مناسب‌تر است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                            آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اصول لباس پوشیدن

اصول پوشیدن لباس

   ساده‌ترین راه برای ایجاد یک ترکیب مونوکروم این است که ابتدا یک رنگ اصلی انتخاب کنید، سپس رنگ فرعی مشتق شده از همان رنگ را از چرخه‌ی ثانویه درنظر بگیرید، حالا وقت آن است که به رنگ اصلی‌تان کمی سفید، سیاه یا خاکستری اضافه کنید، پس استایل مونوکروم آنقدر هم که تصور می‌کردید کسل‌کننده نیست و شما در هر ترکیب می‌توانید از پنج رنگ استفاده کنید. ترکیب‌ های مونوکروم در کنار هم طیف وسیعی از یک رنگ را می‌ سازند و باعث ایجاد ارتباطات بصری موثر، جلب توجه و افزایش تمرکز می‌شوند، همچنین استفاده از رنگ‌های مونوکروم می‌تواند حس قوی انعطاف‌پذیری بصری را ایجاد کند. (روانشناسی رنگ طوسی )

اصول لباس پوشیدن

اصول لباس پوشیدن خانم ها

   یکی از بهترین روش ها برای اینکه تک رنگ لباس بپوشید این است که تکه های مختلف لباس را از جنس های مختلف ولی از یک رنگ انتخاب کنید. این کار باعث می شود جذابیت لباس ها بیشتر شود و چشم از دیدن یک رنگ و یک طرح خسته نشود.اگر رنگ های روشن و پاستیلی (رنگ لباس و شخصیت) انتخاب می کنید بهتر است سبک و مدل کلی لباس بسیار ساده باشد. مثال یک شلوار با برشی ساده، یک بلوز ساده و یک کت بلند کلاسیک اما در رنگی بسیار فانتزی. اگر به دنبال به دست آوردن یک استایل مونوکروم بدون رنگ های پاستلی هستید می توانید جنس های متفاوتی همچون چرم و جیر را انتخاب کنید. پوشش هایی که کاملاً از جنس جین، چرم، جیر یا جنس های براق و متالیک هستند برای اینگونه افراد مناسب است. تلفیق سفید و مشکی نیز از بهترین استایل های مونوکروم است زیرا طراحان و ایده پردازان مد معتقدند که این دورنگ تشکیل شده از سایه های یکدیگر هستند.

اصول لباس پوشیدن اصول لباس پوشیدن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس