۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با مداد سیاه

آموزش طراحی لباس با مداد سیاه

شما در ابتدا با آموزش طراحی لباس با مداد سیاه (طراحی لباس با مداد رنگی) آشنا می شوید. در طراحی لباس (آموزش طراحی لباس) با استفاده از انواع مداد های طراحی می توانید سایه های مورد نظر را بر روی چهره و یا لباس طرح خود ایجاد کنید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱طراحی لباس با مداد

وسایل مورد نیاز:

مداد طراحی HB , B6 ,B8 , B9

پاک کن خمیری

پاک کن مدادی

گوش پاک کن، محو کن متوسط، دستمال کاغذی

کاغذ  طراحی اشتنباخ

 آموزش طراحی

   در ابتدای طراحی باید با اشکال ساده و درک قدم به قدم تمامی تناسبات چهره از ریزترین جزئیات تا کلی ترین تناسبات را بیاموزید . نه تنها با دقیق ترین جزئیات تناسبات و فرم استاندارد چهره آشنا می شوید ، بلکه رفته رفته با هر تمرین قدرت دید خود را نیز افزایش داده و تناسبات و فواصل را در طراحی بهتر و راحت تر تشخیص می دهید .سپس سایه زنی تک تک اجزاء چهره(آموزش طراحی اندام ) به صورت جداگانه و از ریزترین جزئیات بطور مثال مردمک و عنبیه چشم  گرفته تا مهمترین حجم پردازی ها بطور مثال حجم استخوان بین چشم و ابرو ، حجم پلکها و ایجاد حس کروی بر روی بینی اعم از استخوان بینی ، حجم کروی شکل پره ها و قسمت غضروفی جلوی بینی و غیره آغاز می شود .سایه زدن ها در لباس مانکن مانند چین های لباس(طراحی لباس فشن ) و نقاط دور و نزدیک، یادگیری همه ی اینا برای ورود به یک طراحی حرفه ای الزامیست.طراحی لباس با مداد طراحی لباس با مداد

طراحی لباس مجلسی با مداد سیاه

   چهره مانکن در طراحی لباس تاثیر به سزایی در درک بیننده از هنر شما دارد و می تواند طرح را واقعی و زیباتر نشان دهد. پس با تمرین زیاد به طراحی چهره ی مانکن خود مسلط شوید.برای این کار باید تناسبات چهره(طراحی چهره ) را به خوبی بشناسید و آن را در سایز بزرگ تر از صورت مانکن تمرین کنید تا برای کشیدن چهره های کوچک تر بخوبی عمل کنید.(طراحی از بدن انسان)

طراحی لباس با مداد طراحی لباس با مداد

1 فکر در مورد “ آموزش طراحی لباس با مداد سیاه

  1. PekGrekly گفت:

    http://fcialisj.com/ – cialis coupons

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس