۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

انواع کفش

انواع کفش

در ادامه میخواهیم در مورد انواع کفش و خصوصیات ظاهری و کاربردی انواع کفش صحبت کنیم .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

انتخاب کفش ورزشی مناسب برای رشته های ورزشی : انتخاب کفش ورزشی مناسب برای دویدن کفش های مخصوص دویدن باید سبک باشند و کف انعطاف پذیری دارا باشد تا در هر بار برخورد پا با زمین فشار وارد بر کف پا را جذب کنند. از طرفی این کفش باید با پهنای کف پا متناسب باشد مثلاً ورزشکاری که پای پهن دارد نباید از کفش های نوک باریک استفاده کند.
انواع کفش
انتخاب کفش ورزشی مناسب برای پیاده روی: کفش های پیاده روی نسبت به کفش های دویدن تقریبا سفت تر هستند.

انتخاب کفش ورزشی مناسب برای بسکتبال: کفش های مخصوص بسکتبال یک کف سفت و ضخیم دارند و با لبه های جانبی بلند یک حمایت جانبی از سمت داخل و خارج مچ پا می کنند و این امر فرد را از آسیب دیدگی ورزشی طی حرکات ناگهانی به چپ و راست مصون می دارد.

انتخاب کفش ورزشی مناسب برای تنیس و سایر ورزشهای راکتی: این کفشها معمولاً دارای میخ های کفش در ته کفش می باشند.

کفش هاى زنانه لوکس با کفى قرمز: کریستین لوبوتین( Christian Louboutin ) در حقیقت خالق ایده کفش های با کفی قرمز رنگ می باشد.

او که یک طراح کفش فرانسوی است محصولاتی را طراحی و تولید می کند که شاخصه های منحصر به فرد آن کفش هاى صیقلی و براق با کفی های به رنگ قرمز لاکی است و به نوعی رنگ قرمز کفی کفش هایش امضای او نیز می باشد.
انواع کفش
او بعد ها در یکی از مصاحبه های خود اینطور گفته بود که “من به دنبال مدل کفشی برای خانم ها بودم که آن ها را شیک، مطمئن و متفاوت می نمود”.

از نظر زیبایى پاشنه بلند ها شما را جذاب تر نشان می دهند و قوس بدن شما را تشدید کرده و واضح تر نشان می دهند. همچنین موجب ضخیم تر نشان داده شدن پای شما (به دلیل تفاوت ارتفاع بین زمین و پاشنه پا) می شوند. کفش هاى پاشنه بلند بیشتر با تیپ های رسمی و مجلسی سازگاری دارند در صورتی که کفش های لژدار با تیپ های غیررسمی.(مدل کفش آقایان)

کفش پاشنه بلند یا کفش لژدار؟

از نظر سلامتى، پاشنه بلندها برای راه رفتن روی سطح صاف مناسبند و این در حالیست که کفش لژدار برای راه رفتن روی سطوح خیس و لغزنده بهترند. کفش های لژدار پایداری شما را بیشتر و احتمال زمین خوردن شما را کمتر می کنند. کفش های لژ دار از طرفی به دلیل داشتن لایه های بیشتر و نرم تر موجب می شوند تا پای شما حین برخورد با زمین فشار کمتری را متحمل شود.

از لحاظ پزشکی این نوع پاشنه کمترین فشار و ضرر را کمر و ستون فقرات وارد میکند.

بجای استفاده از پاشنه دوازده سانت از کفشهای لژ دار استفاده نمایید تا میزان برگشت مچ و ایجاددخم دررانگشتان پاکمتر شده و خستگی و درد در ناحیه مچ تقلیل یابد.

انواع کفش
اگر کفش های پاشنه بلند بتوانند قوزک پای شما را نیز در بر بگیرند برای پاشنه پای شما به مراتب بهتر خواهند بود. همچنین فشار کمتری را روی ساق پا قرار می دهند و نسبت به پاشنه بلند تعادل بیشتری را در شما می سازند. اگر شما هم از کمر درد رنج می برید حتما کفش های لژدار را انتخاب کنید تا فشار کمتری روی کمر و پای شما باشد.(طراحی کفش پاشنه بلند)
انواع کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس