۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت شنل ساده

اموزش دوخت شنل ساده

با اموزش دوخت شنل ساده همراه ما باشید . برای الگوی شنل می توانید از الگوی بالاتنه ی اصلی استفاده کنید و با تغییراتی جزئی آن را به شنل تبدیل کنید  .برای این کار  ابتدا قد را بلند می کنیم و خط سرشانه را به سمت پایین امتداد دهید ( خط سبز ) .(الگو مانتو شنل دار)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   از خط سینه به اندازه ی یک هشتمِ دور سینه بعلاوه ی ۲ سانتی متر به سمت چپ بروید ( خط قرمز ) .از خط کمر به اندازه ی یک هشتمِ دور سینه بعلاوه ی ۲ سانتی متر به سمت چپ بروید ( خط قرمز )بعد از طی این مراحل می توانید قسمت سرشانه را گرد طراحی کنید.

اموزش دوخت شنل ساده

اموزش دوخت شنل ساده

   انتهای خطوط قرمز در خط سینه و خط کمر را به یکدیگر وصل کنید ( خط صورتی ) .از انتهای خط قرمز در خط کمر به اندازه ی ۶ سانتی متر به سمت چپ بروید ( خط آبی ) .(الگوی شنل مجلسی)انتهای خط آبی را به نقطه ی زرد وصل کنید ( خط بنفش ) .خط بنفش را از بالا و پایین امتداد دهید .سپس یک برشِ تزئینی در کنار شیب بکشید ( خط آبی ) .در این مدل جای دست روی درزِ این برش تعبیه میشود ( خط زرد ) .یک الگوی کامل از جلوی شنل تهیه کنید . یعنی کاغذ الگو را از خط وسط جلو تا کرده و قرینه ی الگو را در سمت دیگر کاغذ بکشید .خط قرمز را با فاصله ی ۴ الی ۶ سانت از خط وسط جلو در سمتِ راستِ الگو موازی با خط وسط جلو بکشید .

اموزش دوخت شنل ساده اموزش دوخت شنل ساده

الگو شنل ساده

الگو شنل را از خط قرمز قیچی کنید .به خط قرمز در سمت راست و چپ به اندازه ی ۳ سانتی متر برای روهم گردِ دکمه و جادکمه اضافه کنید ( خطوط سبز ) .الگوی شنل شما تکمیل شد .دو تکه ی الگوی جلو به صورت قرینه روی یک لای پارچه برش میشود .الگوی پشتِ این مدل به صورت شنل ساده کشیده شده و روی دولای بسته ی پارچه برش میشود .(الگوی آماده پالتو مدل شنل)اموزش دوخت شنل ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس