۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگوسازی و دوخت

آموزش ضخیم دوزی

مدت و شهریه دوره آموزشی

طول دوره: 2 ماه

هفته ای دو جلسه: شنبه ها و دوشنبه ها

هفته ای دو جلسه: یکشنبه ها و سه شنبه ها

هفته ای یک جلسه: چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها یا جمعه ها (فشرده)

پیش نیاز: دوره نازک دوزی
مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

دوره آموزشی خود را آنلاین رزرو کنید و تا 100 هزار تومان تخفیف بگیرید.

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

8360000 تومان
مختصری در مورد آموزش ضخیم دوزی:

الگوسازی و دوخت
کت، پالتو، بارانی، آسترکشی و …
هدف دوره آموزشی ضخیم دوزی، آموزش کامل همه لباس های زمستانه و پاییزه می باشد. این دوره در سطح تخصصی و با حرفه ای ترین متد و سرفصل های روز دنیا برگزار می شود. سرفصل های آموزشی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

آموزش الگوسازی کت و پالتو

آموزش الگوسازی یقه بلیزر

آموزش رسم الگوی آستین دو تیکه (آستین کتی)

آموزش و دوخت جیب فیلتابی

آموزش و دوخت جیب نقاب دار

آموزش الگوسازی آستر

برش و دوخت پالتو با آستر

آموزش الگوسازی یقه انگلیسی پهن بارانی

آموزش الگوسازی مدل چپ و راستی (چهار دگمه)

آموزش الگوسازی کاپشن

برش و دوخت بارانی

آموزش الگوسازی و دوخت شنل

الگوسازی الگوسازی و دوخت کلاه

آموزش الگوسازی و دوخت آستین رگلان

امکان قسط بندی دارد.

مدت زمان دوره آموزشی بستگی به این دارد که هنرجو هفته ای چند جلسه در کلاس ها شرکت کند.

کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با شهریه عمومی بوده و تاریخ شروع دوره های آموزشی به اختیار خود هنرجو است و نیازی به انتظار برای تکمیل ظرفیت کلاس توسط هنرجو نیست.

مدت زمان دوره آموزشی نامحدود بوده و کلاس ها تا پایان آموزش سرفصل ها توسط مدرس و تایید امضای هنرجو ادامه خواهد داشت، همچینین برای هنرجویان کارت پشتیبانی ۵ ساله صادر میگردد که میتوانند از تمامی امکانات موسسه پارس به مدت ۵ سال به صورت رایگان استفاده کنند.

ساعت کاری اکادمی پارس ۹ الی ۱۸:۳۰ تمام روزهای هفته بوده ، روزها و ساعات کلاس به اختیار هنرجو است و عزیزان میتوانند با توجه به شرایط خود ساعات و روزهای کلاس خود را انتخاب کنند.

با هر سطحی از اطلاعات با ما به یک طراح و خیاط لباس حرفه ای تبدیل شوید (بدون پیش نیاز)

نامحدود بودن زمان دوره آموزشی : زمان دوره= فراگیری کامل تمامی سرفصل های تعیین شده و تایید آن توسط هنرجو

کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی = تعداد هنرجویان هر کلاس ۲ الی ۳ نفر میباشد تا کیفیت آموزش چندین برابر شود و هر یک هنرجویان بتوانند از تجهیزات آموزشی و چرخ های خیاطی استفاده کنند (برخلاف موسسات آموزشی دیگر که برای سود بیشتر کلاس های خود را ۱۰ الی ۲۰ نفره برگزار میکنند و کلا ۱ الی ۲ تا چرخ خیاطی برای آموزش دارند و هنرجویان نمیتوانند سوالات خود را از مدرسین بپرسند و از چرخ خیاطی استفاده کنند)

اهدای گواهینامه های معتبر در پایان دوره به هنرجویان

مدریت زمان بندی دوره آموزشی = آکادمی پارس تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ الی ۱۹:۳۰ دایر می باشد.هنرجویان میتوانند هنگام ثبت نام روز ها و ساعات خود را ا توجه به شرایط خود انتخاب نمایند. (مخصوصا دانشجویان، شاغلین و…)

تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو

اهدای پکیج های کمک آموزشی به هنرجویان (کتاب، جزوه و…)

آموزش زیر نظر برجسته ترین طراحان و اساتید کشور

تنها مرکز آموزش سرفصل های پوشاک با دارا بودن کارخانه صنعتی پوشاک در ایران

ارتباط مستقیم آکادمی پارس با کشور ترکیه برای به روز بودن سرفصل ها و نحوه آموزش (شعبه شهر آدنا ترکیه)

بازار کار تضمینی= معرفی هنرجویان به کارخانجات و تولیدی های صنعتی و مزون ها و همچنین مشاوره ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای هنرجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند.

کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی= هنرجویان میتوانند تا ۵ سال از کلاس های رایگان رفع اشکال حضوری استفاده نمایند. هنرجویان میتوانند ورکشاپ های آموزشی آکادمی پارس را رایگان استفاده نمایند. هنرجویان حتی بعد از دوره میتوانند از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده کنند. و…

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

و …..

بعد از دوره چه گواهینامه ها و مدارکی برای هنرجویان صادر میشود؟

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجویان معتبرترین و تخصصی ترین مدارک پوشاک ایران شامل مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و لباس و مدرک آکادمی پارس صادر میشود که تمامی مدارک دو زبانه و ترجمه شده است.
همچنین Certificate و License و مدارک بین المللی مختلفی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت یا اقامت و تحصیل در کشورهای دیگر را دارند صادر میشود که در زیر نمونه هایی از مدارک را مشاهده میکنید.

آموزش الگوسازی کت و پالتو

آموزش الگوسازی یقه بلیزر

آموزش رسم الگوی آستین دو تیکه (آستین کتی)

آموزش و دوخت جیب فیلتابی

آموزش و دوخت جیب نقاب دار

آموزش الگوسازی آستر

برش و دوخت پالتو با آستر

آموزش الگوسازی یقه انگلیسی پهن بارانی

آموزش الگوسازی مدل چپ و راستی (چهار دگمه)

آموزش الگوسازی کاپشن

برش و دوخت بارانی

آموزش الگوسازی و دوخت شنل

الگوسازی الگوسازی و دوخت کلاه

آموزش الگوسازی و دوخت آستین رگلان

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

1- شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

2- هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

3- استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

4- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

5- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

6- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

7- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

نمونه کار هنرجویان
آموزش ضخیم دوزی

آیا دوره‌های مهارتی در رشته خیاطی را می‌شناسید؟ همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین دوره‌ها برای آموزش خیاطی، آموزش نازک دوزی می باشد. اما آیا مهارت خیاطی به همین جا ختم می‌‌شود؟ برای اینکه از مهارت خیاطی به طور کامل بهره مند شوید، آکادمی هنر پارس اقدام به ارائه‌ی دوره ی تکمیل کننده نازک دوزی نموده است. این آکادمی با آموزش ضخیم دوزی ، اقدام به کامل نمودن دوره‌های آموزشی خود نموده است. در این دوره‌ی آموزشی علاوه بر فراگیری تخصصی طرز دوخت لباس‌های پاییزه و زمستانه، آستر کشی و دوخت لایه را نیز آموزش خواهید دید.

اگر به دنبال کسب مهارت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه‌ی دوخت انواع لباس‌های ضخیم و همچنین دوخت یقه و آستین‌های زمستانی هستید، می‌توانید در این آکادمی زیر نظر اساتید برجسته و متخصص،آموزش‌های لازم را دریافت نموده و گام‌های هدفمندی را در این زمینه بردارید.

هدف از آموزش ضخیم دوزی در آکادمی هنر پارس چیست؟

برای اینکه بتوانید در یک حرفه، تخصص و مهارت لازم را کسب نمایید، باید تمامی مراحل و دوره‌های آموزشی آن را دنبال کنید. در دوخت انواع لباس‌ها، حتما شاهد دوخت لباس‌های ضخیم و یا انواع یقه‌ها و غیره خواهید بود. برای اینکه بتوانید از طراحی شگفت انگیز پوشاک در پاییز و زمستان بهره مند شوید و یک مزون خود ساخته و رویایی داشته باشید، تکمیل دوره آموزش ضخیم دوزی بسیار مهم و حساس بوده است. آکادمی پارس در سطح تخصصی، حرفه‌ای ترین متد و سبک‌ها و سرفصل‌های روز دنیا را به هنرجویان آموزش داده و بازار کار ایده‌آلی را برای آنها فراهم خواهد نمود. در این آموزش، هنرجویان می‌توانند سر فصل‌های بسیار زیادی را آموزش ببینند.

 

سرفصل‌های مهم آموزش ضخیم دوزی در آکادمی پارس:

همانطور که ذکر شد، سرفصل‌های بسیار تخصصی و حرفه‌ای با توجه به متد روز دنیا، در این آکادمی آموزش داده می‌شود. از جمله مهمترین سرفصل‌های آموزشی در این آکادمی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آموزش اصول مهم وصل لایی به لبه‌ی آستین پارچه‌های ضخیم
  • آموزش اصول مهم قرارگیری سرشانه، اپل و غیره
  • آموزش اصول مهم قرار دادن نقاب برای جیب، گذاشتن لایی جیب و مواردی از این قبیل در پارچه‌های ضخیم
  • اصول مهم وصل سجاف ، یقه، دوخت پنس جلو
  • اصول مهم طراحی و قرار دادن الگو بر روی پارچه
  • آموزش اصول کاربردی و دقیق برش پارچه
  • آموزش دوخت کت
  • آموزش دوخت پالتو
  • آموزش دوخت بارانی
  • آموزش دوخت کاپشن
  • آموزش دوخت شنل
  • آموزش اصولی و مهم آستر کشی

و بسیاری از سرفصل‌ها و سیلابس‌های دیگر که بسیار کاربردی و اصولی بوده است. ذکر نکات اصلی و مهم و این آموزش ها، توسط اساتید برجسته و کارآزموده در آکادمی پارس، موجب شده است که این آکادمی از جمله معتبرترین و بهترین مراکز آموزش ضخیم دوزی شناخته شود.

 

مدارک عرضه شده در آکادمی هنر پارس:

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد، دریافت مدرک حرفه‌ای و مناسب بوده است. گاها این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که آیا این آکادمی اقدام به عرضه‌ی مدارک معتبر پس از پایان دوره‌ی آموزشی خواهد نمود یا خیر؟ این آکادمی یکی از مراکز معتبر بوده است که پس از پایان دوره‌ی آموزشی هنرجویان و آموزش کامل و تخصصی آنها، اقدام به ارائه‌ی مدارکی از جمله:

  • مدرک وزارت ارشاد
  • مدرک بنیاد ملی مد و لباس
  • مدرک طراحی لباس آکادمی هنر پارس

خواهد نمود. لازم به ذکر است که مدرک طراحی لباس آکادمی پارس، دو زبانه و بین المللی بوده است. این مدرک مزایای بسیار زیادی را برای هنرجویان در بر داشته است. مزایایی از جمله:

  • اخذ جواز مزون برای هنرجویانی که به صورت مستقل اقدام به تاسیس موسسه‌ی مد و لباس خود خواهند نمود.
  • کاربردی و مناسب در امر مهاجرت

و بسیاری از مزایای دیگر.

گارانتی و پشتیبانی از آموزش‌های ارائه شده در آکادمی هنر پارس:

از دیگر مزایای منحصر بفرد در این آکادمی، می‌توان به گارانتی 5 ساله و پشتیبانی ایده آل از آموزش ضخیم دوزی در آکادمی پارس، اشاره نمود. در این آکادمی پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی، هنرجویان از کارت گارانتی 5 ساله بهره مند خواهند شد. بر طبق پشتیبانی آکادمی، هنر جویان می‌توانند از مزایای زیر بهره مند گردند.

  • شرکت در کلاس‌های رفع اشکال به مدت نامحدود
  • استفاده‌ی رایگان از تجهیزات موجود در آکادمی
  • تضمین معرفی به بازار کار
  • مشاوره تخصصی رایگان کسب و کار به صورت نامحدود
  • شرکت در ورکشاپ‌های آموزشی رایگان

از این جهت شما می‌توانید از یک آموزش حرفه‌ای و صفر تا صد آموزش ضخیم دوزی ، بهره مند گردید.

ثبت نام در دوره‌های آموزشی ضخیم دوزی آکادمی پارس:

از شرایط ثبت نام در این دوره‌ها، طی کردن دوره‌ی آموزشی نازک دوزی بوده است. دوره‌ی آموزشی نازک دوزی به نحوی پیش نیاز این دوره‌ی آموزشی بوده است. دوره‌های آموزشی در این آکادمی برابر با 12 جلسه بوده است که با توجه به انتخاب هنرجویان، متغیر می‌باشد. هنرجویان با توجه به شرایط خاص خود می‌توانند زمان مناسب برای شرکت در کلاس‌های آموزشی را تعیین نمایند. این کلاس‌ها به صورت هفته‌ای دو جلسه و همچنین هفته‌ای یک جلسه‌ی فشرده نیز برگزار خواهند شد. لذا انتخاب زمان مناسب برای مراجعه برای آموزش، وابسته به نظر هنرجویان بوده است.

 

هر آنچه باید از آکادمی هنر پارس بدانید:

این آکادمی از سال 1392 موفق به دریافت گرید a و همچنین رتبه‌ی 1 در بین موسسات آموزشگاهی شده است. این آکادمی یکی از مجموعه‌های موفق بوده که با برخورداری از تجهیزات گسترده و فراوان، مانند یک کارخانه‌ی پوشاک فعال بوده است. از جمله تجهیزات موجود در این مجموعه می‌توان به:

  • تعداد بسیار زیادی از انواع چرخ‌های خیاطی راسته دوزی
  • تعداد بسیار زیادی از انواع چرخ‌های سردوز
  • تعداد بسیار زیادی از چرخ‌های خانگی
  • تعداد زیادی اتو بخار

و بسیاری از تجهیزات دیگر اشاره کرد که هر کدام از آنها نیاز بسیاری از هنرجویان را در طی دوره‌ی آموزشی رفع خواهند کرد. این مرکز علاوه بر آموزش تخصصی، بازار کار مناسبی را نیز برای هنرجویان تضمین نموده است.

آیا نگران هزینه‌های پرداختی در این آکادمی هستید؟ این مجموعه در کنار آموزش‌های تخصصی و همچنین نیمه خصوصی خود، هزینه‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای را نیز دریافت خواهد نمود. شهریه در نظر گرفته شده برای این کلاس‌های نیمه خصوصی، برابر با شهریه کلاس‌های عمومی می‌باشد. لذا در این کلاس‌ها علاوه بر پرداخت هزینه ناچیز، می‌توانید از آموزش‌های کاربردی و خصوصی نیز بهره مند گردید.  

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی