آموزش الگوسازی و دوخت

آموزش لباس عروس

مدت و شهریه دوره آموزشی
زمان دوره: 14 جلسه

طول دوره: 2 ماه

هفته ای دو جلسه: شنبه ها و دوشنبه ها

هفته ای دو جلسه: یکشنبه ها و سه شنبه ها

هفته ای یک جلسه: چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها یا جمعه ها (فشرده)

مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

دوره آموزشی خود را آنلاین رزرو کنید و تا 100 هزار تومان تخفیف بگیرید.

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

10000000 تومان
مختصری در مورد آموزش لباس عروس:

آموزش لباس عروس
بروز ترین و زیباترین مدل ها
درباره دوره آموزش الگوسازی و دوخت لباس عروس: هدف از گذراندن این دوره، آموزش الگوسازی و دوخت مدل های جدید و جذاب عروس روز دنیا می باشد که بعد از گذراندن این دوره هنرجو می تواند با تسلط کامل به این سرفصل ها و آموزش ها برای وارد شدن به بازار کار آماده شود، در ادامه می توانید این سرفصل های متنوع را ببینید.

  • آموزش الگوسازی دکلته بالاتنه عروس
    آموزش برش و دوخت و زیرسازی دکلته بالاتنه عروس
    آموزش فنرکشی
    آموزش گن دوزی
    آموزش بالاتنه عروس
    آموزش کاپ گذاری
    آموزش آسترکشی بالاتنه عروس
    آموزش کرفیله کردن لباس
    آموزش الگوسازی و دوخت دامن اسکارلت
    آموزش الگوسازی و دوخت دامن زاکپوزن
    آموزش زیرسازی دامن
    آموزش مدل سازی دامن سوپر کلوش
    آموزش الگوسازی و دوخت ژپون دامن عروس
    آموزش الگوسازی و دوخت شنل کلاه دار عروس

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

1- شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

2- هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

3- استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

4- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

5- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

6- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

7- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

آموزش الگوسازی دکلته بالاتنه عروس
آموزش برش و دوخت و زیرسازی دکلته بالاتنه عروس
آموزش فنرکشی
آموزش گن دوزی
آموزش بالاتنه عروس
آموزش کاپ گذاری
آموزش آسترکشی بالاتنه عروس
آموزش کرفیله کردن لباس
آموزش الگوسازی و دوخت دامن اسکارلت
آموزش الگوسازی و دوخت دامن زاکپوزن
آموزش زیرسازی دامن
آموزش مدل سازی دامن سوپر کلوش
آموزش الگوسازی و دوخت ژپون دامن عروس
آموزش الگوسازی و دوخت شنل کلاه دار عروس

امکان قسط بندی دارد.

مدت زمان دوره آموزشی بستگی به این دارد که هنرجو هفته ای چند جلسه در کلاس ها شرکت کند.

کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با شهریه عمومی بوده و تاریخ شروع دوره های آموزشی به اختیار خود هنرجو است و نیازی به انتظار برای تکمیل ظرفیت کلاس توسط هنرجو نیست.

مدت زمان دوره آموزشی نامحدود بوده و کلاس ها تا پایان آموزش سرفصل ها توسط مدرس و تایید امضای هنرجو ادامه خواهد داشت، همچینین برای هنرجویان کارت پشتیبانی ۵ ساله صادر میگردد که میتوانند از تمامی امکانات موسسه پارس به مدت ۵ سال به صورت رایگان استفاده کنند.

ساعت کاری اکادمی پارس ۹ الی ۱۸:۳۰ تمام روزهای هفته بوده ، روزها و ساعات کلاس به اختیار هنرجو است و عزیزان میتوانند با توجه به شرایط خود ساعات و روزهای کلاس خود را انتخاب کنند.

با هر سطحی از اطلاعات با ما به یک طراح و خیاط لباس حرفه ای تبدیل شوید (بدون پیش نیاز)

نامحدود بودن زمان دوره آموزشی : زمان دوره= فراگیری کامل تمامی سرفصل های تعیین شده و تایید آن توسط هنرجو

کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی = تعداد هنرجویان هر کلاس ۲ الی ۳ نفر میباشد تا کیفیت آموزش چندین برابر شود و هر یک هنرجویان بتوانند از تجهیزات آموزشی و چرخ های خیاطی استفاده کنند (برخلاف موسسات آموزشی دیگر که برای سود بیشتر کلاس های خود را ۱۰ الی ۲۰ نفره برگزار میکنند و کلا ۱ الی ۲ تا چرخ خیاطی برای آموزش دارند و هنرجویان نمیتوانند سوالات خود را از مدرسین بپرسند و از چرخ خیاطی استفاده کنند)

اهدای گواهینامه های معتبر در پایان دوره به هنرجویان

مدریت زمان بندی دوره آموزشی = آکادمی پارس تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ الی ۱۹:۳۰ دایر می باشد.هنرجویان میتوانند هنگام ثبت نام روز ها و ساعات خود را ا توجه به شرایط خود انتخاب نمایند. (مخصوصا دانشجویان، شاغلین و…)

تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو

اهدای پکیج های کمک آموزشی به هنرجویان (کتاب، جزوه و…)

آموزش زیر نظر برجسته ترین طراحان و اساتید کشور

تنها مرکز آموزش سرفصل های پوشاک با دارا بودن کارخانه صنعتی پوشاک در ایران

ارتباط مستقیم آکادمی پارس با کشور ترکیه برای به روز بودن سرفصل ها و نحوه آموزش (شعبه شهر آدنا ترکیه)

بازار کار تضمینی= معرفی هنرجویان به کارخانجات و تولیدی های صنعتی و مزون ها و همچنین مشاوره ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای هنرجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند.

کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی= هنرجویان میتوانند تا ۵ سال از کلاس های رایگان رفع اشکال حضوری استفاده نمایند. هنرجویان میتوانند ورکشاپ های آموزشی آکادمی پارس را رایگان استفاده نمایند. هنرجویان حتی بعد از دوره میتوانند از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده کنند. و…

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

و …..

بعد از دوره چه گواهینامه ها و مدارکی برای هنرجویان صادر میشود؟

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجویان معتبرترین و تخصصی ترین مدارک پوشاک ایران شامل مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و لباس و مدرک آکادمی پارس صادر میشود که تمامی مدارک دو زبانه و ترجمه شده است.
همچنین Certificate و License و مدارک بین المللی مختلفی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت یا اقامت و تحصیل در کشورهای دیگر را دارند صادر میشود که در زیر نمونه هایی از مدارک را مشاهده میکنید.

نمونه کار هنرجویان
آموزش لباس عروس

اگر در یک چالش از افراد مختلف پرسیده شود که مهمترین و خاص‌ترین روز زندگی شما چه روزی است؟ حتما درصد بالایی از افراد به روز عروسی خود اشاره می‌کنند. با توجه به این مقوله و همچنین ارزش بسیار زیاد این روز خاص، توجه به تمامی المان‌های روز عروسی بسیار مهم و ضروری است. یکی از مهمترین پارامترها در این روز خاص، توجه به لباس عروس می باشد. امروزه با در نظر گرفتن دانش، تخصص، تجربه، خلاقیت و همچنین به کارگیری ایده‌های ناب و نوین، شاهد بسیاری از تولیدات خاص و جذاب خواهیم بود. اما تمامی موارد ذکر شده وابسته به یک آموزش دوخت لباس عروس کامل، کاربردی و ایده‌آل بوده است. آیا شما مرکزی را سراغ دارید که یک آموزش کامل، جامع و ایده‌آل و همچنین کاربردی را ارائه دهد؟

به جرات می‌توان گفت: آکادمی پارس یکی از مراکز معتبر برای آموزش خیاطی و همچنین دوخت انواع لباس عروس بوده است. با آموزش‌هایی که در این اکادمی دریافت می‌کنید، می‌توانید یک شب رویایی را برای مشتریان خود رقم بزنید. اما دلیل انتخاب این آکادمی چیست؟ همراه ما باشید تا از مهمترین دلایل برای این انتخاب هوشمندانه، آگاه شوید:

آموزش دوخت لباس عروس
آکادمی هنر پارس انتخاب شایسته برای آموزش دوخت لباس عروس:

در این آکادمی با توجه به اهداف آموزش، برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته است که با طی کردن هر مرحله، می‌توانید به موفقیت نزدیکتر شوید. این آکادمی یک مرکز آموزش حرفه‌ای بوده است که با آموزش اصولی و مهم، افراد با پایه‌ی صفر در خیاطی را به افرادی با پایه صد در خیاطی، تبدیل خواهد نمود.

هدف از آموزش دوخت لباس عروس در آکادمی هنر پارس:

مهمترین اهداف در این آکادمی برای آموزش اصولی و دقیق، عبارتند از:

  • آموزش الگوسازی
  • دوخت انواع مدل‌های جدید و خاص
  • ورود به بازار کار با تسلط کامل به دوخت انواع لباس عروس

و بسیاری از موارد دیگر. در این آکادمی هنرجویان ، می‌توانند اقدام به دوخت لباس عروس جذاب و لاکچری نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که تمایل به آموزش تخصصی و حرفه‌ای و دقیق داشته باشند نیز می‌توانند در دوره‌های آموزش نازک دوزی در خیاطی شرکت نموده و از مزایای آن بهره مند گردند.

آموزش دوخت لباس عروس

سرفصل‌های مهم در آموزش دوخت لباس عروس در آکادمی هنر پارس:

در این آکادمی بر طبق سرفصل‌های مهم، آموزش دوخت انواع لباس عروس انجام می‌پذیرد. این آموزش‌های مرحله‌ای و گام به گام، دقت، ظرافت و آموزش کاربردی را برای هنرجویان در بر داشته است. از جمله مهمترین سرفصل‌های آموزشی در این آکادمی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آموزش و دوخت انواع بالاتنه لباس عروس
  • آموزش فنر کشی
  • آموزش گن دوزی
  • الگوسازی بالا تنه دکلته عروس
  • کاپ گذاری برای بالاتنه لباس عروس
  • آستر کشی برای بالاتنه
  • کرفیله کردن لباس
  • آموزش دوخت انواع دامن برای لباس عروس اعم از دامن اسکارلت، دامن سوپر کلوش، زاکپوزن و غیره
  • آموزش زیر سازی برای دامن
  • دوخت ژپون برای دامن عروس
  • دوخت انواع شنل‌های کلاه دار

پس از طی کردن این دوره‌های آموزشی، هنر جویان از تخصص و دانش کافی برای دوخت انواع لباس‌ عروس‌های خاص و جذاب برخوردار شده و می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. لازم به ذکر است که با طی کردن دوره آموزش دوخت لباس عروس در این آکادمی، هنرجویان می‌توانند مزون خاص خود را راه‌اندازی نموده و اقدام به انجام کار مورد علاقه‌ی خود نمایند.

آموزش دوخت لباس عروس

مدارک مهم ارائه شده در آکادمی پارس برای دوره‌ی آموزش دوخت لباس عروس:

اگر به دنبال یک مدرک معتبر و کاربردی هستید که تاثیر بسزایی بر روی بازار کار داشته و از اعتبار بسیار زیادی برخوردار باشد، می‌توانید از مدارک معتبر آکادمی پارس، استفاده نمایید. در این آکادمی هنرجویان پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی، می‌توانند مدارک معتبری اعم از:

  • مدرک بنیاد ملی مد و لباس
  • مدرک وزارت ارشاد
  • مدرک آکادمی هنر پارس

اشاره نمود. این مدارک در کنار اعلام تخصص و دانش شما در زمینه‌ی دوخت انواع لباس عروس، گزینه‌ی مناسبی برای دریافت وام، ورود به کشورهای خارجی و همچنین ورود به بازار کار داخلی نیز خواهند بود. لذا هنرجویان می‌توانند به راحتی با برخورداری از این مدارک کاربردی و مفید، به بازار کار راه یافته و یا کار مورد علاقه‌ی خود را راه اندازی کنند. لازم به ذکر است که هنرجویانی که قصد مهاجرت، اقامت و یا قصد تحصیل در کشورهای خارجی دارند نیز می‌توانند از مدارک بین المللی (License و Certificate) استفاده نمایند.

آموزش دوخت لباس عروس

قیمت مناسب دره آموزش دوخت لباس عروس :

از جمله دغدغه‌های بسیاری از افراد برای ورود به کلاس‌های آموزشی، هزینه‌ی ورود به این کلاس‌ها بوده است. لازم به ذکر است که آکادمی پارس با توجه به اصول مشتری مداری، اقدام به ارائه‌ی راهکارهای ویژه‌ای در این زمینه نموده است. از جمله مزایای ورود به این دوره‌های آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

پرداخت اقساطی شهریه برای هنرجویان خاص با توجه به شرایط هنرجویان

پرداخت شهریه کلاس‌های عمومی برای کلاس‌های نیمه خصوصی (در این آکادمی کلاس‌ها به صورت نیمه خصوصی تشکیل می‌شود تا سطح آموزش آنها بسیار افزایش یابد. اما در مقابل شهریه دریافتی از هنرجویان، شهریه کلاس‌های عمومی بوده است.)

آموزش دوخت لباس عروس

ارائه کارت گارانتی 5 ساله به هنرجویان دوره آموزش دوخت لباس عروس:

یکی از مهمترین فاکتورها در کلاس‌های آموزشی، دسترسی ساده و آسان به انواع تجهیزات برای آموزش بهتر بوده است. در این آکادمی هنرجویان با یک مرکز کامل و جامع از انواع تجهیزات مواجه خواهند شد که بتوانند به راحتی از کلیه تجهیزات استفاده نموده و آموزش دقیقی را تجربه نمایند. اما این آکادمی در پایان دوره‌ی آموزشی نیز مزایایی برای هنرجویان در نظر گرفته است.

هنرجویان پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی، از کارت گارانتی 5 ساله بهره‌مند خواهند شد. از مزایای این کارت‌ها می‌توان به:

  • مشارکت در کلاس‌های رفع اشکال
  • مشارکت در ورکشاپ‌ها
  • دریافت مشاوره‌های دقیق برای الگوسازی و غیره
  • استفاده از تجهیزات آکادمی به صورت رایگان به مدت 5 سال
  • شرکت در تورهای آموزشی
  • دریافت مشاوره‌های رایگان برای ایجاد کسب و کار و ورود به بازار کار

و بسیاری از مزایای دیگر، اشاره نمود. لازم به ذکر است که این آکادمی با توجه به نیاز هنرجویان، اقدام به ارائه‌ی پکیج‌های کمک آموزشی نیز خواهد نمود. در این پکیج‌ها هنرجویان می‌توانند به صورت جامع و کامل اطلاعات لازم را دریافت نموده و در راستای کاری خود، با مشکل مواجه نگردند.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید جمع کردن