۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استادیاری در آکادمی پارس

استادیاری در آکادمی پارس

استادیاری در آکادمی پارس: خیلی افراد دوست دارند وارد شغل تدریس شوند ولی به دلایل گوناگونی تا به امروز موفق نشده اند.بعضی از این موارد شامل:1. عدم اعتماد به نفس 2. عدم دانش کافی 3. نداشتن تجربه 4. نداشتن پیشنهاد کاری
از این رو آکادمی پارس در تمامی شاخه ها تصمیم به تعلیم و تربیت مدرس های طراحی لباس و الگوسازی و دوخت گرفته است، قصد داریم در زمینه تدریس حرفه ای ترین ها را آموزش دهیم و شغلشان را داخل آکادمی پارس تضمین کنیم.

الویت با چه کسانی می باشد؟

الویت استادیاری با هنرجویان برتر و افرادی می باشد که قصد دارند در آکادمی پارس به عنوان مدرس مشغول به کار شوند. داوطلبین عزیز به واحد اداری و مدیریت مراجعه نمایند و درخواست استادیاری خود را ثبت کنند و در صورت تاییدیه استاد و موسسه به صورت رسمی مشغول به کار شوند.

استادیاری در آکادمی پارس

ویژگی های داوطلبین استادیاری

داوطلبین استادیاری می بایست حداقل معیار های آکادمی پارس را داشته باشند. این ویژگی ها شامل: 1. روابط عمومی بالا 2. هوش و ذکاوت 3. مشتاق به آموزش 4. شخصیت کاری و هدفمند می باشد.

مزایای استادیاری در آکادمی پارس

همکاری با آکادمی پارس و یک تیم حرفه ای قطعا تجربه خوش آیندی خواهد بود. در آکادمی پارس یک کار مطمئن با امنیت شغلی بالا خواهید داشت. تمامی همکاران بیمه تامین اجتماعی می شوند، علاوه بر حقوق و مزایای کامل می توانند از آیین نامه رفاهی نیز استفاده کنند و همچنین بر اساس لوکیشن شعب تهران و کرج را می توانیدبرای همکاری استفاده نمایید.
پس برای همکاری با شماره های تماس تهران و کرج آکادمی پارس ارتباط داشته باشید و یا حضوری به آدرس موسسه مراجعه نمایید. این پست هم برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایید.

برای اطلاع از استخدام طراح و الگوساز و دوخت و اعطای نمایندگی و حق امتیاز آکادمی کلیک کنید
برای اطلاع از لوازم خیاطی و لوازم طراحی برای شروع کار کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس