۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اعطای نمایندگی و حق امتیاز آکادمی طراحی لباس پارس

اعطای نمایندگی و حق امتیاز آکادمی طراحی لباس پارس

در این پست می خواهیم شرایط اعطای نمایندگی آکادمی پارس را با شما به اشتراک بگذاریم، موسسه طراحان مد و لباس پارس به شماره ثبت 42056 با نام تجاری آکادمی پارس بعد از موفقیت و راه اندازی شعبه تهران و کرج با هدف گسترش فعالیت ها خود قصد دارد در قدم بعدی به شهرهای رشت، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و … حق امتیاز و نمایندگی اعطا نماید.

الویت اعطای نمایندگی آکادمی پارس با چه اشخاصی می باشد؟

الویت با افرادی می باشدکه در حال حاضر در شهرهای یاد شده، مجوزات لازم را از ورازت ارشاد و یا فنی و حرفه ای اخذ نموده اند و در حال فعالیت هستند و قصد دارند که کار خود را حرفه ای تر دنبال کنند و سهم بیشتری از بازار و ثبت نام هنرجویان داشته باشند، نماینده آکادمی پارس می تواند از بانک اطلاعاتی، اعتبار و شهرت، تبلیغات حرفه ای، سرفصل های آموزشی، مشاوره های تخصصی و آموزش پرسنل و مدیران و … استفاده کند.

استفاده از بانک اطلاعاتی آکادمی پارس

آکادمی پارس طی این 5 سال، هر ماه تبلیغات حرفه ای و با تیراژ بالا در سطح کشور انجام داده است و همچنین با بالا نگه داشتن کیفیت آموزشی و رضایت هنرجویان توانسته اعتبار خوبی کسب نماید و برند مورد اعتماد علاقمندان و به مد و لباس شود و این امر باعث شده بانک اطلاعاتی عالی در سطح کشور جمع آوری کند، اگر به دنبال درآمد و کارآفرینی در حوزه آموزشی مد و لباس هستید و یا می خواهید نماینده آکادمی پارس در شهر خودتان باشید تا آخر پست همراه ما باشید.

هنرجویان آکادمی پارس که برای آموزش از شهرستان به تهران مراجعه می کنند

تا به امروز علاقمندان و هنرجویان زیادی از شهرهای مختلف برای استفاده از خدمات آکادمی پارس به تهران مراجعه کرده اند  بعضی از این عزیزان هر هفته با وسایل نقلیه مانند اتوبوس، قطار و هواپیما در سر کلاس آموزشی خود در آکادمی پارس حاضر شده اند و بعضی دیگر حدود 1 ماه در تهران اسکان پیدا کرده اند و آموزش خود را تکمیل و به شهر خود بازگشتند.

تبلیغات و بازاریابی نمایندگی های آکادمی پارس

تیم تبلیغات و بازاریابی آکادمی پارس متشکل از حرفه ای ترین متخصصین فروش و دیجیتال مارکتر ایران می باشد و تا امروز انواع بازاریابی 360 درجه و تبلیغات برای ثبات برند را انجام داده ایم، مسئولیت کامل تبلیغات و بازاریابی و آموزش آن به نماینده با آکادمی پارس می باشد و جذب هنرجو نماینده را هم تضمین می کنیم.

اعطای نمایندگی و حق امتیاز آکادمی طراحی لباس پارس

سرفصل های آموزشی آکادمی پارس برای اعطای نمایندگی 

آکادمی پارس با تجربه و علم حرفه ای و همچنین دارا بودن کارخانه تولیدی پوشاک تن جامه از نظر تئوری، آموزشی و اجرا حرفه ای ترین موسسه کشور هستیم، سرفصل های آموزشی آکادمی پارس به صورت مرتب و در بازه های زمانی 2 ماهه بررسی می شود و در صورت نیاز به ویرایش سرفصل ها می پردازیم، سرفصل های نماینده دقیقا مشابه شعبه مرکزی خواهد بود و مسئولیت کامل این امر با آکادمی پارس می باشد.

آموزش به تمامی پرسنل های نماینده آکادمی پارس

آکادمی پارس در طول رزومه و فعالیت خود به یک سیستم جامع رسیده و از این رو تمامی تجربیات خود را برای آموزش همکاران نماینده از جمله مدرسین، مشاوره، مدیریت، مسئول آموزشی و اداری، حسابداری و … استفاده خواهد نمود و مسئولیت آموزش تمامی کادر نماینده با آکادمی پارس می باشد، هر سوالی دارید زیر همین صفحه بنویسید تا در اولین  فرصت پاسخ دهیم.

گزارش راندمان آکادمی پارس برای داوطلبان دریافت نمایندگی 

راندمان آکادمی پارس تهران طی 5 سال گذشته شامل ثبت نام تقریبا 1/400 نفر هنرجو در غالب 2/5 میلیارد تومان بوده و این آمار هر ساله حداقل 20 درصد افزایش پیدا می کند، همچنین شعبه کرج در سال اول تاسیس 800 نفر هنرجو در غالب 1/5 میلیارد تومان ثبت نام داشته که باز هم حداقل سالیانه 20 درصد پیشرفت در برنامه شعبه کرج نیز می باشد، حداقل برآورد و پیش بینی برای سال اول نمایندگی های شهرهای رشت، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و…. مشابه شعبه کرج خواهد بود.

سرمایه و تجهیزات نماینده برای دریافت نمایندگی

در مورد مقدار و نحوه سرمایه شعب جدید به همراه امکانات برای 4 کلاس الگوسازی و دوخت و 2 کلاس طراحی لباس و بخش اداری به مکانی حداقل 250 متری نیاز می باشد و از نظر تجهیزات واجب، نماینده باید نسبت به تامین آن اقدام نماید، شامل 2 چرخ راسته، 2 چرخ زیگزال، 2 عدد اتو بخار، 4 عدد میز الگوسازی، لپ تاب، دوربین مدار بسته، تلفن، سانترال، تلویزیون و… می باشد که به دلیل نوسانات فعلی قیمت ها نمی توانیم به یک عدد واحد اشاره کنیم.

سخن آخر برای اعطای نمایندگی آکادمی پارس

آکادمی پارس قصد دارد در هر شهر صرفا یک نماینده داشته باشد، سپس الویت با افرادی می باشد که زودتر اقدام کنند و بتوانند کیفیت خدمات آکادمی پارس شعبه مرکزی را عینا در شهر دیگر پیاده سازی نماید، برای اطلاعات بیشتر با شماره 09121409042 تماس بگیرید، نظراتتان را برای ما کامنت کنید و این پست را برای دوستانتان که قصد راه اندازی آموزشگاه و موسسه مد و لباس دارند ارسال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس