۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استخدام 30 نفر طراح و الگوساز لباس در آکادمی پارس

استخدام 30 نفر طراح و الگوساز لباس در آکادمی پارس

سلام، اگر طراح و الگوساز لباس هستید و دوست دارید با حرفه ای ها کار کنید، جاتون تو آکادمی پارس خالیه. آکادمی پارس هر روز در حال گسترش فعالیت های خود می باشد و با برزگتر شدن شعب تهران و کرج و بیشتر شدن تجهیزات، نیاز به تعداد همکاران بیشتری نیز خواهیم داشت که افکار و اهدافی همسو با رسالت ما داشته باشند.

استخدام مدرس طراحی لباس و خیاطی

حدود 30 نفر همکار جدید برای عنوان شغلی مدرس طراحی لباس و خیاطی نیاز داریم، از این رو از افرادی که تخصص و تجربه لازم را در طراحی لباس و طراحی دوخت و الگوسازی دارند دعوت به همکاری می کنیم.(استادیاری در آکادمی پارس)

مزایای همکاری با آکادمی پارس

برخلاف آموزشگاه های دیگر حتی دانشگاه ها، تمامی همکاران آکادمی پارس و همچنین مدرسین بیمه تامین اجتماعی خواهند داشت و حقوق و مزایا نیز به صورت کامل پرداخت خواهد شد، یک آیین نامه رفاهی هم برای تمامی همکاران و مدرسین داریم که از مزایای آن می توان به دریافت وام و همچنین مسافرت های رایگان اشاره کرد، برای تمامی همکاران و مدرسین کلاس های آموزشی فوق تخصصی برگزار می شود که همیشه بروز باشند.

اطلاع رسانی کنید

پس اگر طراح و الگوساز لباس هستید جاتون تو آکادمی پارس خالیه و استخدام در آکادمی پارس آغاز شد. لطفا این پست را برای دوستانتون که دنبال شغل ایده آل هستند ارسال کنید.

مطالب مرتبط

استخدام مدرس خیاطی و طراحی لباس

استخدام 30 نفر طراح و الگوساز لباس در آکادمی پارس

شرایط استخدام مدرسان و همکاران آکادمی پارس

استخدام 30 نفر طراح و الگوساز لباس در آکادمی پارس

 

آکادمی هنر پارس سعی بر این دارد تا بهترین آموزش ها را در اختیار هنرجویان عزیز و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس قرار دهد. ما با تجهیزات بیشتر و کمک از اساتید حرفه ای تمام تلاش خود برای برای پیشرفت و یادگیری بالای شما عزیزان میکنیم.

برای اطلاع از شرایط استخدام در آکادمی و استخدام مدرس طراحی و خیاطی لباس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس