۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مانتو عبایی حریر

مانتو عبایی حریر

در مقاله ی مانتو عبایی حریر به آموزش این مانتو با آستین کیمونو می پردازیم .با آموزش خیاطی آکادمی پارس همراه باشید. برای الگوی این مدل مانتو ابتدا الگوی پایه ی آستین کیمونو را می کشیم . قسمت مچ را هم به اندازه ای که میخواهیم مچی بدهیم( در این مدل حدود ۲۰ الی ۲۲ سانتی متر ) از الگو جدا می کنیم ( خط قرمز ) .(اموزش دوخت مانتو استین کیمونو )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   حالا قد مانتو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید. دقت کنید که در این مدل پایین مانتو فون نمی شود . یقه ی مانتو گرد ساده است که می توانید از سرشانه ها و وسط پشت ۱ سانت و از وسط جلو ۴ سانت دور حلقه ی یقه را گشاد کنید .(الگوی دامن فون ) در مرحله ی بعد هم گوشه ی مچ مانتو را ( از قسمتی که کوتاه شده ) به صورت هلال توپُر به پایین مانتو وصل کنید ( خط آبی ).

مانتو عبایی حریر

مانتو عبایی حریر

   در مرحله ی بعد هم خطوط سبز را روی الگو بکشید و الگو را از روی این خطوط سبز قیچی کرده قسمت هایی که داخل آن ها خطوط زرد کشیده شده است روی پارچه ی طرحدار برش می خورد و بقیه قسمت ها روی پارچه ی مشکی برش زده می شود .(اموزش دوخت مانتو ساده با الگو )جلوی مانتو توسط بند بسته می شود. اگر بخواهید که دراپه های زیر بغل مانتو بیشتر شود می توانید(آموزش دوخت مانتو دراپه ) اول خطوط سبز را از خط پهلو قیچی کرده و در قسمت حلقه ی یقه و وسط جلو به صفر برسانید و بین قطعات را به اندازه ی دلخواه اوزمان بدهید . بعد از اوزمان دادن دوباره خطوط سبز جدیدی را بکشید و  سپس از الگو جدا کنید .(الگوی مانتو جلو باز )
مانتو عبایی حریر مانتو عبایی حریر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس