۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی شلوار زنانه

طراحی شلوار زنانه

در مقاله ی طراحی شلوار زنانه با ما همراه باشید.شلوارها در طرح‌ های مختلف به صورت چسبان، گشاد یا راسته، طراحی می‌شوند. نوع و جنس پارچه‌ ها نیز نقش مهمی در طراحی شلوارها دارد. برای مثال یک شلوار گشاد با پارچه ضخیم بسیار حجیم و سنگین می‌شود.با آموزش طراحی شلوار همراه آکادمی پارس باشید.(طراحی لباس جین )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی شلوار زنانه

مراحل طراحی شلوار جین

مرحله اول

   ابتدا پا ها را با مداد کمرنگ طراحی می کنیم. کمر شلوار را هم بکشید.این شلوار برای مانکن با فیگور سه رخ می باشد.(طراحی جوراب شلواری )

طراحی شلوار زنانه

مرحله دوم

   حالا خطوطی که در بالای شلوار ایجاد می شوند را رسم کنید.به علت اینکه یکی از زانوی یکی از پاها خم شده است روی این پا در قسمت بالا چین ایجاد می شود.(طراحی شلوار جین )

مرحله سوم

   از بالای یکی از پاها شروع می کنیم و اگر بخواهید یک شلوار جین تنگ و چسبان را طراحی کنید خطوطی که می کشید کاملا به جلوی ما چسبیده باشد و همراه با چین کشیده شود.

طراحی کت و شلوار زنانه

مرحله چهارم

حالا پایین شلوار راباید به صورت منحنی رسم کنید مانند منحنی کمر ولی برعکس.

طراحی شلوار زنانه

مرحله پنجم

   در این مرحله پشت شلوار را بکشید این بار هم شلوار به پا می چسبد و در قسمت زانو چین می خورد.چون فیگور سه رخ است مقداری از پشت شلوار هم دیده می شود پس باید خط دوخت کنار شلوار هم مشخص باشد . برای این کار باید یک سوم شلوار را از پایین در نظر بگیرید و این خط دوخت را ایجاد کنید.(طراحی کت و شلوار زنانه )

مرحله ششم

برای پای دیگر هم همین مراحل را تکرار کنید. در این پا چون زانو خم شده است پس پشت آن چین بیشتری می خورد.طراحی شلوار زنانه طراحی شلوار زنانه طراحی شلوار زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس