۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس جین

طراحی لباس جین

در این مقاله می خواهیم طراحی لباس جین را آموزش دهیم . برای رنگ آمیزی لباس های جین می توانید از مداد رنگی یا پاستل (آموزش طراحی لباس با پاستل ) استفاده کنید . با آموزش طراحی لباس همراه ما باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   بعد از طراحی لباس مورد نظر خود آن را با رنگ آبی روشن رنگ آمیزی کنید البته می توانید از رنگ های تیره تر هم برای جین های تیره استفاده کنید. اما قبل از آن توجه داشته باشید که خطوط دوخت در لباس های جین را قبل از رنگ آمیزی بکشید و همچنین چین و چروک هایی که در کنار کمر و قسمت آرنج ایجاد می شود هم بکشید.(تاریخچه شلوار جین )

طراحی لباس جین

طراحی لباس جین

   حالا یک رنگ آبی تیره تر (طیف های آبی ) بردارید و سایه ها را در محل هایی مانند جیب ،زیر بغل و زیر یقه و هر جایی که فکر می کنید تیره تر دیده می شود بزنید.

طراحی لباس جین

با یک مداد دیگر که رنگی نزدیک به رنگ اولیه داشته باشد می توانید خطوط کج روی آستین و کل تنه ی کت بندازید.

طراحی لباس جین

در این مرحله با یک مداد سیاه با خاکستری قسمت هایی که فکر می کنید که باید تیره تر باشند را سایه بزنید و با رنگ سفید هم قسمت هایی را روشن تر کنید.

طراحی لباس جین

برای بهتر شدن کار می توانید دوباره از مداد رنگی آبی کمک بگیرید و قسمت هایی که روشن تر هستند را رنگ کنید.(طراحی لباس با مداد رنگی )

طراحی لباس جین

با یک رنگ نارنجی یا قهوه ای خطوط دوخت لباس جین را پر رنگ کنید و همچنین جزئیات دیگری مانند دکمه و جیب ها.

طراحی لباس جین

برای اینکه بتوانید طرح جین را بهتر به نمایش بگذارید با یک شی نوک تیز خطوط کجی و منظمی روی تمام سطح لباس جین ایجاد کنید و سپس به رنگ آمیزی بپردازید . این کار باعث می شود طرح شما بافت جین را بهتر نشان دهد.طراحی لباس جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس