۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵ | در هشتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۵ میلنا کانانرو ۷۲ ساله توانست با فیلم ( هتل بزرگ بوداپست ) جایزه بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵ را از آن خود کند ، میلنا کانانرو توانسته ۹ بار نامزدی اسکار بهترین طراحی لباس را به خود تعلق دهد . خلاقیت های او در طراحی صحنه و لباس الهام بخش چهره هایی در صحنه مد همچون الکساندر مک کویین و رالف لورن بوده . طراحی لباس در سال2017

فیلم هایی از جمله  ” شریر ، آقای ترنر ” و … از جمله کاندید های جایزه ” بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵ ” بودند ؛ اما میلنا کانانرو با طراحی لباس هنرمندانه خود ، همانطور که قبلا در فیلم های مختلفی از جمله ” قلمرو طلوع ماه ” شاهد آن بودیم اینبار در فیلم ” هتل بزرگ بوداپست ” نقش پررنگی داشت و با این هنر خود توانست جایزه بهترین ” طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵ ” را دریلفت کند.

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

   میلنا کانانرو با طراحی فوق العاده خود در فیلم هتل بزرگ بوداپست توانست شخصیت ها و دوره و سبک خاص فیلم را تکمیل کند . زیرا طراحی لباس فیلم می تواند در بیان و درک بیننده تاثیر به سزایی بگذارد . طراحی خاص فیلم نشان دهنده این است که میلنا کانانرو زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد دوره زمانی این فیلم و یا حتی محیط و طراحی صحنه آن کرده ؛ سبک طراحی لباس شخصیت های این فیلم می توانند به بیننده کمک کند تا متوجه شود که داستان فیلم مربوط به کدام دوره زمانی است ؛ مثلا فیلم هتل بزرگ بوداپست با سبک پوشش شخصیت های خود نشان دهنده دوره معاصر می باشد.

   در این فیلم طراح لباس معروف توانسته لباس زنان را با توجه به شخصیت و موقعیت و خصوصیتی که دارند طراحی کند ؛ با توجه به طراحی جذاب این لباس ها طراحان لباس هم می توانند از این سبک طراحی ها الهام بگیرند و در طراحی های خود از آنها استفاده کنند . او در این فیلم بیشتر از رنگ بنفش روشن با نوار قرمز برای لباس فرم شخصیتها استفاده کرده که همخوانی زیادی با رنگبندی صحنه فیلم برداری دارد.

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

در تصویر پایین لباس تیلدا سوینتون با طرح های خاص سنتی و رنگ های مختلفی که در طرح لباس خود دارد ظاهری فانتزی و در عین حال کلاسیک و شیک را دارد اما با دقتی بیشتر با نگاه به گردنبند خاص و با ارزش خود نشان دهنده جذبه و قدرت و جایگاه خاص خود در فیلم می باشد.

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

 اسکار ۲۰۱۵ در طراحی لباس

   طراحی لباس در فیلم یکی از مهمترین قسمت های فیلم برای نمایش موفقیت آمیز آن می باشد. زیرا یکی از اولین چیزی که بیننده به آن توجه ویژه ای می کند ظاهر و پوشش بازیگر می باشد. لباس در همان نگاه اول اطلاعات کلیدی درباره موقعیت هویت و حتی وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن شخصیت نمایش به مخاطب منتقل می کند ؛ برای مثال در عکس زیر طراح لباس با سه طراحی مختلف به خوبی توانسته جایگاه و موقعیت هر سه فرد را به خوبی به نمایش بگذارد.

   در مجموع با دقت بیشتر به سبک و رنگبندی لباس شخصیتهای فیلم می توان دریافت که میلنا کانانرو در طراحی لباس شخصیتهای فیلم از عوامل محیطی و سبک طراحی صحنه و رنگبندی محیط الهام گرفته است ، و به خوبی آنها را با محیط تطبیق داده که این نشان از ذوق و خلاقیت این طرح دارد .بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس