۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در آکادمی هنر پارس

استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در آکادمی هنر پارس

آکادمی هنر پارس یکی از مؤسسات طراحی و تولید لباس است که به استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه و مزایای دیگر می‌پردازد. موسسه هنر پارس از مؤسساتی است که در حوزه طراحی لباس و دوخت انواع آن به فعالیت می‌پردازد. این آکادمی با دارا بودن کارگاه بسیار مجهز و همچنین جدیدترین متد در روش آموزشی خود به‌گونه‌ای به دانش‌آموختگان خود آموزش می‌دهد که بتوانند در هرزمانی و طبق مد روز دنیا به فعالیت در حوزه مد و لباس بپردازند.

آکادمی هنر پارس که در کشور ما دارای مرتبه بسیار بالایی بین مؤسسات و آموزشگاه‌های دیگر هست، در حیطه بین‌المللی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد و با دایر کردن نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خود، توانسته است خود را در زمینهٔ‌های بین‌المللی تثبیت کند. به همین دلیل مدرسانی که در چنین آموزشگاهی به فعالیت بپردازند علاوه بر این‌ که محیط شغلی مناسبی برای فعالیت دارند می‌توانند آینده‌ای درخشان برای خود رقم بزنند. زیرا مطمئناً فعالیت در حوزه بین‌المللی می‌تواند این مدرسان را به پیشرفت‌های چشمگیرتری برساند. یکی از نکات مهم این است که آکادمی هنر پارس مدرسان خود را با شرایط بی‌نظیری استخدام می‌کند.

یکی از این شرایط استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه هست. به این منظور افرادی که به شغل مدرسی در چنین موسسه موفقی  بپردازند علاوه بر بهره بردن از این موقعیت شغلی می‌توانند آینده شغلی خود را نیز به‌طورکلی تأمین کنند. بیمه کردن افراد مدرس طراحی و خیاطی در آکادمی هنر پارس اطمینان خاطر زیادی به آن‌ها خواهد بخشید و به همین منظور این افراد حس امنیت و ثبات کاری خود را در محیط کار حس کرده و باانگیزه بیشتری به فعالیت در شغل خود می‌پردازند. همان‌طور که می‌دانید باانگیزه بالا کارها شکل بهتری به خود گرفته و مدرسان نیز در تدریس خود تلاش بیشتری را برای فراگیری دانش ‌آموختگان انجام خواهند داد.
 استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در آکادمی هنر پارس

شرایط استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در موسسه هنر پارس:

همان‌طور که گفته شد ما به استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در موسسه هنر پارس می پردازیم. البته این موسسه غیر از استخدام‌ مدرس طراحی لباس با بیمه مزایای دیگری برای این افراد قرار داده است که موقعیت ایده آلی برای مدرسان خیاطی و طراحی خواهد بود. یکی از این شرایط و شاید بتوان گفت بهترین آن‌ها این است که این آکادمی، خیاط و طراحان مدرس را در موسسه خود استخدام کرده و آن‌ها را مانند آموزشگاه و مؤسسات دیگر حق‌التدریس نخواهد کرد.

افرادی که در موسسه هنر پارس استخدام شوند از همه مزایا، تسهیلات، بیمه و سایر مزایایی که به سایر افراد تعلق می‌گیرد بهره خواهند برد و به همین دلیل چنین شغلی می‌تواند برای افراد مدرس طراحی لباس و خیاطی بسیار ایده آل به نظر برسد. طراحان لباسی‌ که در موسسه هنر پارس استخدام شوند ازنظر ثبات کاری اطمینان خاطر داشته و باانگیزه بیشتری به فعالیت می‌پردازند. ضمن این‌که برای این افراد همه تجهیزات و لوازمی که برای شغل خیاطی و طراحی لباس موردنیاز است در قالب یک کارگاه مجهز و پیشرفته در اختیار این مدرسان قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند طبق جدیدترین روش‌‎های روز دنیا در امر خیاطی و طراحی لباس به آموزش دیدگان، حرفه خیاطی و طراحی لباس را آموزش دهند.

حقوق و مزایایی که به مدرسان طراحی دوخت توسط این موسسه تعلق می‌گیرد، مطلوب و مناسب بوده و فردی که به فعالیت در چنین شغلی بپردازد می‌تواند نسبت به مشاغل دیگر کاملاً بی‌نیاز باشد. زیرا از نظر مالی تأمین است. به دلیل حقوق و مزایای نام‌ برده شده و همچنین بیمه‌ای که به افراد شاغل در این زمینه تعلق می‌گیرد باعث می‌شود به‌ طور کلی چنین شغلی نسبت به مشاغلی مانند کار در آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر مطلوب‌تر به نظر برسد و به همین دلیل افراد زیادی خواهان فعالیت در چنین شغلی می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس