۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیگور نیم رخ در طراحی

آموزش رایگان و کامل فیگور نیم رخ در طراحی لباس به همراه فیلم

طراحی مانکن نیم رخ در طراحی لباس یکی از مهمترین قسمت ها و حتی می توان گفت مهمترین قسمت طراحی لباس می باشد زیرا لباس برای نشان داده شدن باید روی فیگور قرار بگیرد، فیگور انواع مختلفی دارد مثل سه رخ، تمام رخ و نیم رخ چهره که در این ویدیوی آموزشی اصول طراحی فیگور در نیم رخ را به شما اموزش می دهیم، همانطور که می دانید برای طراحی هر فیگوری ابتدا باید تقسیم بندی فیگور را انجام دهیم یعنی قبل از شروع تصمیم می گیریم که فیگورمان 8 سر، 9 سر و یا بصورت اغراق شده و 10 سر باشد، بعد از انجام تقسیمات و مشخص کردن خط شانه، خط سینه، خط کمر، خط باسن و خط زانو به ادامه طراحی می پردازیم. اگر می خواهید طراحی فیگور در نیم .رخ را بصورت اصولی یاد بگیرید این ویدیو را تا انتها ببینید(فیگور دست برای طراحی)

 

اموزش طراحی فیگور نیم رخ

در طراحی اندام، مانکن نیم رخ یکی از چالش انگیزترین فیگورها می باشد چون همه اندازه ها و تناسبات اندام و نحوه طراحی آن عوض می شود و بصورتی متفاوت از فیگور تمام رخ و سه رخ نشان داده می شود، در آموزش طراحی لباس فیگور نیم رخ یاد می گیریم که چطور یک فیگور نیم رخ با تناسبات صحیح بکشیم. با شرکت در کلاس های طراحی لباس آکادمی پارس می توانید حرفه مورد علاقه خودتان را داشته باشید.

طراحی فیگور

برای به تصویر کشیدن فیگور نیم رخ بهتر است عکس های زیادی از مدل ها در حالت نیم رخ و همچنین فیگورهای طراحی شده زیادی را با دقت ببینیم تا چشممان با تناسبات، تغییر اندام و اشکال در بدن انسان آشنا شود  و راحت تر بتوانیم یک  فیگور از نیم رخ را طراحی کنیم. سوالات خود را زیر همین پست بنویسید تا به آن پاسخ دهیم.

کشیدن نیم رخ

در اندام طراحی شده بصورت نیم رخ، برجستگی های بدن مثل سینه و باسن بیشتر نشان داده می شود و حتی فرم صورت نیز عوض می شود، در این ویدیوی آموزشی کشیدن فیگور نیم رخ ابتدا فیگور خطی، بعد استخوانی و در نهایت ماهیچه ای را یاد می گیریم و بعد از تمرین و تکرار مانکن نیم رخ می توانید آن را بصوزت حرکت دار طراحی کنید، مثلا در حال راه رفتن باشد درحالی یک پایش ازدیگری جلوتر است یا خیلی حرکت های متنوع دیگر، بعد از کشیدن مانکن و ماهیچه ای کردن آن وقتی کار جذاب تر می شود که لباس تن مانکن کنیم. اگر این ویدیو و این آموزش را پسندیدید ما را لایک کنید و این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فیگور نیم رخ در طراحی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس