۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مانکن و فیگور سه رخ در طراحی لباس

آموزش مانکن و فیگور سه رخ در طراحی لباس

سلام همراهان عزیز آکادمی پارس، همونطور که می دونید کشیدن مانکن در طراحی لباس یکی از مهم ترین قسمت های این هنر زیبا هست و کشیدن مانکن سه رخ هم یکی از چالش برانگیزترین کارها در طراحی و فیگور می باشد. خوب شما هم برای کشیدن مانکن سه رخ مشکل دارید و هنوز مهارت کامل رو بدست نیاوردید؟ پس بهتون پیشنهاد می کنم فیلم آموزشی مانکن سه رخ رو که جناب استاد ضیائی آموزش میدن ببینید و همراه اون تمرین کنید.

چگونه فیگور سه رخ بکشیم؟

برای آموزش مانکن سه رخ ابتدا مانکن سه رخ را در حالت 9 سر می کشیم، روی کاغذ انتخابی تقسیم بندی هامون رو انجام میدیم که این کار رو هم با خط کش و هم بدون خط کش می تونید انجام بدید، با توجه به قطع کاغذ اندازه ها رو در نظر می گیریم تا سر یا پای فیگور از بالا و پایین کاغذ بیرون نزند. برای اینکه یک طراح لباس حرفه ای شوید اینجا کلیک کنید و از دوره طراحی لباس آکادمی پارس بیشتر بدونید.

مانکن سه رخ

برای اندازه گیری بدون خط کش می تونید از مداد و مداد اتود استفاده کنیم، با انگشت شست یا انگشت اشاره اندازه سر فیگور رو از نوک مداد مشخص می کنیم و در طول کاغذ 9 سر جدا می کنیم. در اموزش طراحی مانکن سه رخ اگر حرکتی نداشته باشد تمام خطوط بدن در اون کج و یا زاویه دار دیده میشود، بدن از حالت تمام رخ به نیم رخ نزدیک میشه و در واقع مابین این دو حالت هست، پس خطوط بدن مانکن سه رخ رو به حالت کج و زاویه دار است و با شیب ملایم این خطوط رو به موازات هم با تمرکز رسم می کنیم. طراحی فیگور نیم رخ همراه فیلم

آموزش طراحی سه رخ

مانکن سه رخ نزدیک به حالت تمام رخ هست و البته با کمی زاویه کشیده می شود، در ادامه آموزش مانکن سه رخ بعد از کشیدن سر اول به تناسبات صورت می پردازیم و آن را به 3 قسمت تقسیم می کنیم، دقت کنید که در اموزش طراحی مانکن سه رخ چهره جزو اجزای مهم می باشد، در ادامه خط شانه را مشخص می کنیم که وسط قسمت 2 می باشد و بعد از آن خط باسن، خط زانو و کف پا را مشخص می کنیم. شما می توانید در سایت آکادمی پارس آموزش رایگان و کامل فیگور نیم رخ در طراحی لباس به همراه فیلم را هم ببینید.

آموزش مانکن و فیگور سه رخ در طراحی لباس

طراحی مانکن سه رخ

در ادامه فیلم آموزش مانکن سه رخ می بینید که به رسم دست ها می پردازیم، دقت داشته باشید که آرنج در خط کمر قرار می گیرد و مچ دست روی خط باسن و بعد انگشتان دست را می کشیم، در نهایت هم کار را عضلانی یا گوشتی می کنیم و کار تمام شده و خطوط اصلی را با مداد پر رنگ می کنیم. به شما پیشنهاد می کنم اگر طراحی لباس بلدید حتما به یادگیری خیاطی هم بپردازید و در دوره نازک دوزی آکادمی پارس شرکت کنید تا هم طراح و هم خیاط لباس های خودتان باشید.
خوب این آموزش جذاب و کارامد هم به اتمام رسید، امیدوارم از آموزش مانکن و فیگور سه رخ در طراحی لباس لذت برده باشید و این آموزش رو با دوستانتان به اشتراک بگذارید، یادتون نره که ما رو لایک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس