۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی نیمرخ چهره

آموزش طراحی نیمرخ چهره + فیلم آموزشی

سلام خدمت هنردوست های عزیز، تو این ویدیوی آموزشی طراحی نیمرخ چهره رو همراه با استاد جناب آقای ضیایی یاد می گیریم. برای شروع اول یک قطعه کاغذ A4 یا A3 رو انتخاب و به دو نیم تقسیم می کنیم و یک خط در وسط صفحه می کشیم، این خط رو که وسط در نظر گرفتیم از سمت بالا 6 سانتیمتر پایین میایم و 15 سانتیمتر باقیمانده خط رو به 3 قسمت تقسیم می کنیم. بعد دایره می کشیم، اساس کشیدن صورت نیم رخ شبیه به تمام رخ هست فقط با کمی تفاوت که البته تفاوت های نیم رخ نسبت به تمام رخ و سه رخ بیشتر و همچنین طراحی صورت نیم رخ راحت تر از طراحی سه رخ و تمام رخه.

فیلم آموزش طراحی نیمرخ چهره

 

در ادامه خط طول سر و خط عرض سر رو مشخص میکنیم.15سانتیمتر رو به 2 قسمت مساوی تقسیم می کنیم، 5 سانتیمتر بالا رو انتقال میدیم به خط پایین که خط چانه هستش، دروسط طول سرچشم رو مشخص می کنیم درمرحله بعد خط چشم رو به 5قسمت تقسیم می کنیم درصورت نیم رخ جایگاه چشم درقسمت پایینی هستش. خط پایین که خط چانه هست رو به 5 قسمت مثل بالا تقسیم می کنیم و با خطوط منحنی فرم صورت رو تشکیل میدیم و فرم گردن و چشم رو ترسیم میکنیم. محدوده خط چشم تا خط چانه را به 5قسمت تقسیم میکنیم (بصورت چشمی) برای خط لب و جایگاه بینی.

نیم رخ در طراحی

مرحله بعد با استفاده از اشکال بیضی و دایره گوش رو مشخص می کنیم.وسط چشم و عرض سر جایگاه ابروها هست و دقیقا ازجایی که گوش شکل گرفته جایگاه رویش مو رو هم مشخص می کنیم. جایگاه های مهم رو روی کاغذ دیگه کپی میکنیم و به جزییات می پردازیم. برای رسم جزییات چشم یه بیضی شکل می کشیم و حتما به انعکاس نور درچشم دقت می کنیم. برای کشیدن بینی از قسمت پیشونی بصورت یک تو رفتگی قسمت بینی رو می کشیم و بعد فرم بینی رو ترسیم می کنیم، در ادامه لب، چانه، ابرو و فک رو می کشیم و می تونیم هر مدل مویی رو که دوست داریم برای صورت نیم رخ با استفاده از ارزش خطی طراحی کنید.

 

امیدوارم ازین آموزش استفاده ببرید و با دوستانتون این آموزش رو به اشتراک بذارید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس