۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آشنایی با استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر

آشنایی با استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر

در این مقاله قصد داریم در مورد استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر صحبت کنیم. اگر بخواهیم یکی از معتبرترین موسسه‌ها را به شما معرفی کنیم می‌توانیم در مورد آکادمی هنر پارس صحبت کنیم که البته باید بگوییم این آکادمی برای آموزش دادن به هنرجویان خود در این زمینه مدرس می‌پذیرد. مدرس طراحی لباس و یا خیاطی در مراحل مختلف پیشرفته و مقدماتی در این آکادمی به‌صورت استخدامی به فعالیت می‌پردازد.

ولی مراکز و آموزشگاه‌های دیگر و حتی دانشگاه‌ها برای این تدریس مدرسان را به‌صورت قراردادی و یا به‌صورت حق‌التدریس می‌پذیرند، که البته باید گفت حق‌التدریس و یا قراردادی بودن برای مدرسان اصلاً به‌صرفه نیست و کاملاً وقت و هزینه یک فرد را از بین خواهد برد. این فرد علاوه بر این‌که حقوق کافی برای زندگی خود دریافت نمی‌کند، شامل مزیت‌های دیگر این مراکز مانند بیمه، تسهیلات، وام، حقوق روزهای تعطیل و بسیاری از مزایای دیگر نخواهد شد و فقط برای ساعت‌هایی که مشغول به تدریس است حقوق دریافت می‌کند.

این فرد همه تلاش خود را می‌کند ولی برای میزان کارکرد خود حقوق بالایی دریافت نخواهد کرد و به همین دلیل چنین شغلی نمی‌تواند از نظر امنیت و آینده شغلی مطلوب و مناسب به نظر برسد. ولی در این بین آکادمی و مؤسساتی نیز وجود دارند که مدرس را استخدام کرده و مزایای بسیار زیادی به فرد خواهند داد. از این مؤسسات می‌توان به آکادمی هنر پارس اشاره نمود. این آکادمی با مزایای بسیار زیادی که به فرد مدرس خواهد داد جزء مطلوب‌ترین مشاغل درزمینهٔ مد و پوشاک و طراحی لباس می‌باشد.

شرایط استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر:

استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر و یا آموزشگاه‌های مختلف دارای ویژگی و تفاوت‌های زیادی است. ولی ما در این قسمت قصد داریم در مورد شرایط استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر مانند آکادمی هنر پارس اطلاعاتی ارائه دهیم. آکادمی هنر پارس یکی از معروف‌ترین مؤسسات در داخل کشور است که فعالیت‌های بسیار زیادی در حوزه مد و پوشاک انجام داده است و علاوه بر تولید آن‌ها آموزش‌هایی نیز برای هنرجویان توسط مدرسان مختلف انجام می‌دهد. به همین دلیل برای استخدام مدرس طراحی لباس در یک موسسه معتبر مانند آکادمی هنر پارس باید نسبت به شرایط آن آگاه بوده و سپس به آن مراجعه نمود.

این آکادمی شرایط و مزایای بسیار زیادی برای مدرسان خود قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها بیمه مدرسان می‌باشد. به این منظور افرادی که به آموزش دادن در این آکادمی بپردازند تحت نظر بیمه قرارگرفته و می‌توانند آینده شغلی خود را از هر نظر و حتی در سال‌های بازنشستگی تأمین کنند. ضمن این‌که باوجود ثبات محیط کاری این آکادمی، می‌توان از هر نظر اطمینان داشته و با تمرکز بالا به آموزش دادن پرداخت. با توجه به این‌که آموزش‌های این مدرسان فقط در مورد دستورالعمل‌های خیاطی و طراحی لباس نیست و باید به‌صورت عملی نیز انجام بگیرد، برای راحتی کار مدرسان کارگاه‌های مجهز خیاطی و طراحی لباس تعبیه‌ شده است که مدرسان می‌توانند با استفاده از لوازم پیشرفته در این کارگاه به تدریس بپردازند.

با حقوق بالایی که مدرسان خیاطی و طراحی لباس دریافت می‌کنند می‌توانند همه تلاش و پشتکار خود را در چنین آموزشگاهی و برای بالا بردن کیفیت آموزش استفاده کنند، بدون اینکه بخواهند به شغل دیگری نیاز داشته باشند. باوجود این ویژگی‌های مثبت می‌توان گفت این شغل نسبت به تدریس در دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر بسیار مفید بوده و دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس