۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی گیپور در طراحی لباس

آموزش جنسیت سازی گیپور در طراحی لباس

با آموزش جنسیت سازی گیپور در طراحی لباس در خدمتتون هستیم. این طراحی توسط سرکار خانم امانی مدرس طراحی لباس آکادمی پارس کرج انجام شده است. سپس به طراحی لباس و جزییات آن می پردازیم. به خاطر بدن نما بودن پارچه ی گیپور ، ابتدا رنگ بدن را کامل می کنیم . برای این طراحی از کاغذ گراف استفاده شده که به رنگ قهوه ای روشن است . به همین دلیل برای رنگ بدن نیازی به ماژیک نداریم و با مداد رنگی قهوه ای گرمی که کمی تیره تر از رنگ زمینه ی کاغذ است شروع به ایجاد سایه روش می کنیم.

اطراف دست ، قسمت های فرو رفته ی گردن و اطراف پا ها را سایه می زنیم . در طراحی چهره هم با توجه به برجستگی و فرو رفتگی آن سایه روشن ایجاد می کنیم ( گونه ، بالای پلک و اطراف پیشانی )

طراحی گیپور روی لباس مجلسی

جنسیت سازی گیپور در طراحی لباس: از مداد رنگی قهوه ای تیره برای ایجاد سایه های بیشتر در همین نقاط استفاده می کنیم. سایه ها را با محو کن محو می کنیم و با مداد رنگی سفید روی نقاط برجسته و قسمت هایی که سایه نزده ایم را روشن می کنیم . جزییات چهره را با مداد رنگی قهوه ای تیره طراحی می کنیم . برای رنگ لب از مداد رنگی قرمز روشن استفاده می کنیم . خط وسط و اطراف لب را تیره تر می کنیم . برای رنگ مو از مداد رنگی های رنگ بدن استفاده می کنیم و تیرگی ها را با مشکی بیشتر می کنیم .  آسترلباس را ماژیک طوسی رنگ کرده و سایه ها را با مداد رنگی مشکی و سفید کامل می کنیم . اطراف بدن تیره و وسط را روشن می کنیم و سایه ها را با محو کن محو می کنیم .

آموزش جنسیت سازی گیپور

برای رنگ کفش هم به همین ترتیب ، ماژیک طوسی برای رنگ اول و سایه ها را با مداد رنگی مشکی و سفید ایجاد می کنیم . پس از تکمیل رنگ بدن و سایه های آستر به اجرای گیپور سفید می پردازیم . گواش سفید را به اندازه ای که راحت روی کاغذ حرکت کند رقیق کرده و شروع به کشیدن نقوش گیپور می کنیم . هنگام کشیدن نقوش به برجستگی و فرو رفتگی ها توجه می کنیم .

برای کشیدن نقوش روی دامن به چین پارچه توجه کردن و در قسم هایی که چین دارای فرو رفتگی است نقوش را نصفه می کشیم . سپس بین تمام نقوش را نقطه های کوچک می گذاریم .  برای کشیدن تور از مداد رنگی سفید استفاده می کنیم و سایه ها را با مداد رنگی مشکی ایجاد می کنیم و با محو کن محو می کنیم . با استفاده از گواش سفید کاملا رقیق یا آبرنگ سفید قسمت های روشن را مشخص تر می کنیم . با مداد رنگی مشکی اطراف دست و بالاتنه را سایه زده و با محو کن محو می کنیم .

با مداد رنگی سفید قسمت های برجسته را روشن تر می کنیم . روی چین های دامن را هم با مداد رنگی سفید سایه می زنیم . سپس روی یک کاغذ را با مداد مشکی سیاه کرده، با محو کن روی آن را می کشیم تا محو کن سیاه شود. سپس با همان محو کن قسمت های فرو رفته ی چین های دامن را سایه های تیره ایجاد می کنیم و این سایه ها را تا بالای لباس ادامه می دهیم . سپس با گواش سفید کاملا رقیق برجستگی چین ها و قسمتی از بالاتنه را روشن تر می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس