۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ویکتوریا سکرت فشن شو

ویکتوریا سکرت فشن شو

  با مقاله ویکتوریا سکرت فشن شو همراه ما باشید . امسال نمایش لباس «ویکتوریا سکرت » با حضور بهترین مدل های این شرکت که به «فرشته های ویکتوریا» شهرت دارند، برای نخستین بار در شهر شانگهای چین و برای اولین بار در  یک کشور آسیایی برگزار شد. در ادامه به توضیح فشن شوی امسال ویکتوریا سکرت می پردازیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

ویکتوریا سکرت فشن شو

ویکتوریا سکرت فشن شو

بزرگ ترین تولید کننده لباس زیر، لباس خواب، عطر و محصولات آرایشی و زیبایی زنانه در جهان می باشد و فروشگاه های بسیاری در کشورهای مختلف دنیا دارد.(طراحی لباس فشن )برنامه ی امسال در تالار «مرسدس بنز» برگزار شد، گروهی از مقامات دولتی، شخصیت های برجسته، چهره های مشهور و مهمان های ویژه حضور داشتند و از نزدیک شاهد رژه مانکن های این کمپانی آمریکایی بودند.ویکتوریا سکرت امسال با برند بالمین در طراحی لباس همکاری داشته است.(برند بالمین )
ویکتوریا سکرت فشن شو

فشن شوی

   در مراسم امسال در شانگهای مدل های محبوبی چون «آدریانا لیما»، «سان ولت»، «الساندر آمبروسیو»،«تیلور هیل» و «رزمارجین دیکوک» شرکت داشتند و محصولات تازه را به نمایش گذاشتند.

ویکتوریا سکرت فشن شو ویکتوریا سکرت فشن شو

 جالب است بدانید که این فشن شو دوبار فیلمبرداری می شود و در اولین فیلم برداری که صبح و ظهر بود مهمانان و عوامل حضور ندارند در نتیجه فیلم. و عکس با کیفیتی منتشر نمی شود ، فیلمبرداری دوم با حضور مهمانان می باشد.به دلیل مشکلاتی امسال جی جی حدید سوپر مدل معروف در فشن شو حضور نداشت همچنین بسیاری از بلاگرها و مدل های روسی و اکراینی و افرادی که می خواستند در این فشن شو شرکت کنند نتوانستند ویزای چین را دریافت کنند.

فشن شوی امسال ویکتوریا سکرت ۶ بخش داشت:

Balmain

Procelain angels

A winter tale

Millenial nation

Goddesses

Nomadie adventure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس