۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آیا می‌دانید که حق التدریس بهتر است یا استخدام؟

آیا می‌دانید که حق التدریس بهتر است یا استخدام؟

افراد بسیاری هستند که سؤال آن‌ها این است که حق التدریس یا استخدام کدام بهتر است؟ ما برای چنین افرادی مقاله کوتاهی تهیه کردیم که در مورد سؤال حق التدریس بهتر است یا استخدام؟ پاسخ این سؤال را تا حدودی جواب داده‌ایم. مراکز و آموزشگاه‌های بسیار زیادی هستند که علوم مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. یکی از این  حرفه‌ها حرفه خیاطی است. با توجه به این‌که افراد زیادی هستند که به حرفه خیاطی علاقه‌مند هستند، آموزشگاه‌های مختلفی هم در سطح کشور وجود دارند که به آموزش حرفه خیاطی می‌پردازند‌. چنین آموزشگاه‌هایی دارای مدرسان خیاطی در سطوح مختلفی هستند که هرکدام از آن‌ها از خیاطی به‌صورت مقدماتی تا به‌صورت کاملاً پیشرفته را آموزش می‌دهند.

مدرسان در این آموزشگاه‌ها به‌صورت رسمی و یا به‌صورت قراردادی یا همان حق التدریس به فعالیت می‌پردازند و اینجا این سؤال پیش می‌آید که حق التدریس بهتر است یا استخدام؟ در جواب باید بگوییم که مطمئناً استخدام یک مدرس خیاطی به مراتب بهتر است از مدرسی است که به‌صورت حق التدریس به فعالیت می‌پردازد. مدت زمانی که آن‌ها به‌صورت حق التدریس کار می‌کنند با وجود همه زحماتی که می‌کشند ممکن است حق آن‌ها ضایع شود. چون چنین افرادی با وجود این‌که علم خود را به‌صورت تمام و کمال در اختیار آموزش دیدگان قرار می‌دهند، ولی از حقوق و مزایای کافی برخوردار نیستند. همچنین این افراد از تسهیلات، بیمه و حقوق و مزایای مناسبی که به فرد استخدام شده داده می شود بی‌بهره می‌باشند. افراد حق التدریسی حقوق بسیار پایین‌تری نسبت به افراد استخدامی دارند، به همین دلیل است که بسیاری از مدرسان خیاطی در جستجوی آموزشگاهی هستند که به‌صورت استخدامی در آن به فعالیت بپردازند. یکی از این آموزشگاه‌ها آکادمی هنر پارس است که آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا می‌دانید که حق التدریس بهتر است یا استخدام؟

در آکادمی هنر پارس حق التدریس بهتر است یا استخدام؟

همان‌طور که گفته شد آموزشگاه‌های زیادی هستند که به آموزش خیاطی و طراحی لباس می‌پردازند. یکی از آموزشگاه‌های مربوطه آکادمی هنر پارس می‌باشد. این آکادمی یکی از موفق‌ترین مراکز آموزش خیاطی و طراحی لباس است که مهارت‌های خیاطی و طراحی لباس را به‌صورت کامل توسط مدرسان خبره خود به‌صورت تئوری و عملی و توسط کارگاه‌های مجهز که در اختیار این مدرسان قرار می‌گیرد، آموزش خواهند داد. این آکادمی علاوه بر این‌که کارگاه‌های دوخت بسیار مجهز را در اختیار مدرسان قرار داده است تا به‌صورت عملی حرفه خود را در اختیار آموزش دیدگان قرار بدهند، شرایط شغلی ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته است تا با خیال راحت بتوانند به آموزش بپردازند.

یکی از این شرایط ویژه این است که برای مدرسان بیمه در نظر گرفته شده است که می‌تواند آینده شغلی این افراد را تأمین کند. همچنین حقوقی که برای آن‌ها توسط این آکادمی در نظر گرفته می شود کاملاً کافی بوده و می‌تواند این افراد را از نظر مالی تأمین کند. به دلیل موفق بودن آکادمی هنر پارس در زمینه طراحی لباس و خیاطی بین‌المللی، کار کردن مدرسان در آن می‌تواند فرد را در حیطه مد و لباس بیش از پیش موفق کرده و به همین دلیل این آکادمی نسبت به تدریس در دانشگاه‌ها ضمن داشتن ثبات کاری دارای مزیت بسیار بزرگی خواهد بود. بعد از معرفی آکادمی هنر پارس سؤال ما این است که در این آکادمی حق التدریس بهتر است یا استخدام؟ و جواب پاسخ نیز این است که مطمئناً حق التدریس در این آکادمی و هر شغل دیگری مطمئناً دارای مزیت‌های بسیار بیشتری است و باید بگوییم آکادمی هنر پارس چنین شرایطی را برای مدرسان خود در نظر گرفته و افرادی که دارای شرایط مناسبی هستند می‌توانند برای فعالیت در چنین آموزشگاهی اقدام کنند و علاوه بر در اختیار قرار دادن علم خود به آموزش دیدگان در حرفه مد و لباس، محیط کاری با ثبات، امنیت شغلی و در کنار آن موفقیت شغلی برای خود رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس