۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت مانتو با الگو

اموزش دوخت مانتو با الگو

با اموزش دوخت مانتو با الگو همراه ما باشید .این مدل یک مانتوی ساده  است که روی این مانتو یک شنلِ جدا قرار گرفته است .(الگوی شنل زمستانی زنانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   آستینِ این مانتو با پارچه ی مشکی دوخته شده .برای الگوسازیِ مانتو ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .اندازه ی حلقه ی گردنِ الگوی جلو و پشت را با مترِ ایستاده بدست بیارید ( خط بنفش ) و با این اندازه ها الگوی یقه فرنچی را طراحی کنید.

اموزش دوخت مانتو با الگو

به خط وسط جلو ۲٫۵ سانتی متر برای را هم گرد دکمه و جادکمه اضافه کنید ( خز قرمز ) .پایین دامن الگوی جلو و پشت را به اندازه ی ۲٫۵ سانتی متر فون کنید ( خط آبی ) .الگوی مانتو کامل شد.

اموزش دوخت مانتو با الگو

   برای الگوسازیِ شنل ابتدا یک کپی از آستینِ مانتو تهیه کنید . الگوی کپی شده ی آستین را از خط وسط قیچی کنید و حلقه ی آستین و بالاتنه را به شکل زیر مماس با هم قرار بدهید .الگوی شنل را با قدِ دلخواه روی این الگو بکشید ( خط سبز ) .از روی خطوط سبز یک کپی تهیه کنید . این الگو میشود الگوی شنل .از خط لبه ی الگوی شنل به اندازه ی ۴ سانتی متر بیایید بالا و خطی موازی با خط لبه روی الگو رسم کنید .( خط زرد )

اموزش دوخت مانتو با الگواموزش دوخت مانتو با الگواموزش دوخت مانتو با الگو

آموزش دوخت مانتو با الگو

   الگو را از خط زرد قیچی کنید .الگوی پشت و جلوی قطعه ی شماره ۲ را از خط قرمز به هم بچسبانید و این الگو را روی دولای پارچه ی مشکی برش بزنید .در مرحله ی دوخت ابتدا مانتو را کامل بدوزید . سپس لبه ی خط وسط شنل را داخل بگذارید و نوارِ دولای پایین شنل را هم بدوزید.شنل را بگذارید روی مانتو و حلقه ی یقه ی مانتو و شنل را به هم کوک بزنید.یقه فرنچی را به حلقه ی گردنِ مانتو و شنل به صورت همزمان وصل کنید.
اموزش دوخت مانتو با الگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس