۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو یقه فرنچ

الگو یقه فرنچ

با آموزش الگو یقه فرنچ همراه ما باشید. این بقه جزو یقه های ایستاده می باشد. یقه های ایستاده شامل یقه ی ایرانی  ، یقه چینی و یقه فرنچ یا فرانسوی هستند.در یقه ی ایرانی دو طرف یقه به گردن نزدیک بوده و روی هم قرار می گیرند و با یک دکمه بسته می شود.یقه ی چینی هم از خط گردن شروع می شود و حدود ۲ تا ۵ سانتی متر بالا می رود در برخی از این یقه ها همپوشانی می کنند و مانند یقه ی ایرانی با دکمه بسته می شوند. در یقه فرنچ که بالاتر از خط گردن قرار می گیرد و لبه های جلوی یقه به صورت منحنی رو به روی هم می باشند.(آموزش یقه ایستاده جدا).یقه چهار گوش گردن را کوتاه تر و صورت را پر تر نشان داده شود و کسانی که صورت های دراز دارند صورت شان پر تر نشان داده می شود.

الگو یقه فرنچ

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی یقه فرنچ جلو بسته

مرحله اول

(الگوی آماده پیراهن یقه فرنچ)با استفاده از توضیحات در شکل شروع کنید.

الگو یقه فرنچ

مرحله دوم

حالا به توضیحات شکل ۲ توجه کنید و رسم الگوی یقه را ادامه بدهید.

الگو یقه فرنچ

مرحله سوم

مثلث AMN جزو یقه نمی باشد و آن را از الگو باید جدا کنید.

الگو یقه فرنچ

مرحله چهارم

  (الگوی آماده پیراهن یقه فرنچ پسرانه ) اگر جلو لباس بسته باشد ؛ HN روی دولای بسته و راستای پارچه برش می شود. ( وسط پشت معمولا زیپ دارد)(تعمیر زیپ لباس)

الگو یقه فرنچ

درصورتی که تمایل داشتید لباس جلو باز باشد یقه به دو صورت طراحی می شود یا نوک تیز بوده و یا از نقطه H به هر طرف ۱/۵ سانت داخل شده و طراحی می کنیم (قسمت نارنجی رنگ دور ریز)توجه: خط CB روی دولای بسته اگر بخواهیم یقه فرنجی از گردن کمی فاصله داشته باشد.در رسم الگو AN را ۲_۱ سانت در نظر می گیریم.(انواع یقه لباس زنانه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس