۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

چهره سه رخ

آموزش رایگان تناسبات چهره در زاویه سه رخ

سلام تو این پست همراه با سرکار خانم شراره امانی هستیم و میخواهیم تناسبات چهره سه رخ رو یاد بگیریم. همونطور که می دونید چهره در طراحی لباس جزو چالش برانگیزترین طراحی ها هستش و یادگیری اون به دقت و تمرین بیشتری نیاز داره. پس تا انتهای این ویدیوی آموزش رایگان همراه ما باشید.

تناسبات چهره سه رخ

خوب برای شروع یک خط عمودی می کشیم و اون رو به 3 قسمت تقسیم می کنیم، بعد از 1/3 بالایی یک خط افقی به اندازه 2/3 خط عمودی می کشیم که بعنوان گردی سردر نظر گرفته می شود، 4 نقطه که بدست آمده را به شکل دایره به هم وصل می کنیم و از دو طرف دایره بیضی سر رو می کشیم تا فرم کلی اون بدست بیاد.  نظرات و پیشنهاداتتون رو برامون زیر پست کامنت کنید.

آموزش تناسبات چهره 3 رخ

برای سه رخ کردن صورت از نقطه چانه یک کمان کوچک میکشیم. دایره سر ثابت هست و بیضی سر رو به جهتی که میخواهیم سر سه رخ بشه حرکت میدیم و جای چانه را عوض می کنیم خطوط اضافی را پاک می کنیم تا فرم سه رخ مشخص بشه بالای سر و چانه را شکل یک کمان به هم وصل می کنیم و همینطور نصف این کمان را پیدا می کنیم و یک خط افقی می کشیم و جای بینی و لب رو هم بدست میاریم، حالا نقطه تقاطع این دو کمان یعنی کمان افقی و عمودی گودی بینی میشه.

آموزش طراحی چهره از زاویه سه رخ از زبان یکی دیگر از مدرسان آکادمی هنر پارس

آموزش رایگان طراحی لباس

خط بینی رو ادامه میدیم و ابروها رو کامل می کنیم و بعد چشم بعدی که بصورت کامل هست رو طراحی می کنیم. برای طراحی لب، خط وسط لب بالا لب که سه رخ شده کوچیکتر کشیده میشه و همینطور لب پایین هم از لب بالا یخورده کوچیکتر کشیده میشه تا فرم سه رخ بهتر نشون داده بشه، حالا به صورتمون فرم میدیم گونه ها و چانه را کامل می کنیم جای گوش هم بین چشم و بینی می کشیم. چه آموزش دیگه ای دوست دارید یاد بگیرید؟ برامون کامنت بذارید.

برای طراحی مو اول فرم کلی کار میکنیم از پشت سر یه مقدار بهش حجم میدیم، جای کش و همینطور دنباله مورو کارمی کنیم و حالا خط های راهنما مو رو میذاریم از ریشه مو به سمت کش مو میریم و با خطوط بیشتری حجم موها رو مشخص می کنیم. سعی می کنیم تمام قسمت های مورو پر از خط نکنیم و با تیرگی روشنی که با خطوطمون ایجاد می کنیم سایه روشنی بهتری نشون بدیم .

اینم از طراحی تناسب چهره سه رخ، امیدوارم لذت برده باشید و راضی باشید و این پست رو با دوستان هنرمندتون هم به اشتراک بذارید.

 

طراحی لباس آموزش سه رخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس