۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی پلنگی در طراحی

آموزش جنسیت سازی پلنگی در طراحی لباس

سلام دوستان هنرمند و عاشق طراحی لباس، امروز می خواهیم آموزش جنسیت سازی پلنگی در طراحی لباس رو بهتون آموزش بدیم، همونطور که میدونید پوست حیوانات در طراحی لباس جلوه خیلی زیبا و منحصر بفردی داره و جنسیت سازی اون رو بهتره بلد باشید تا توی طراحی لباس هاتون به کار ببرید. امروز با مدرس سرکار خانم شراره امانی همراه هستم و در این ویدیو جنسیت سازی پلنگی رو بهتون آموزش میدیم. تا انتهای ویدیو رو حتما ببینید.

 

جنسیت سازی پلنگی

طرح مورد نظرمون رو از قبل می کشیم و اون قسمتی که قراره جنسیت پلنگی داشته باشه رو با پاک کن خمیری کمرنگ و تمیز می کنیم، اینم بدونید که جنسیت پلنگی معمولا بعنوان خز یقه و برای تزئین، بعنوان پالتو بلند یا کت کوتاه یا حتی کیف و کفش به کار میره، خوب برای جنسیت سازی پلنگی اول از ماژیک رنگ پوست استفاده می کنیم و کل کار رو یکدست رنگ میزنیم، در ادامه با نوک تیز همین ماژیک رنگ بدن سایه و تیرگی های بیشتری ایجاد می کنیم. می خواهید بدونید کجاها بیشتر تیره میشه؟ با ما همراه باشید.

رسم و جنسیت سازی پلنگی

سایه ها و تیرگی ها بیشتر در قسمت داخلی یقه، اطراف آستین، چین خوردگی های آرنج و همینطور قسمت هایی که چین وچروک بیشتری داره وجود دارند و حتی در قسمت هایی که لباس رویی روی لباس زیری باشه باز هم سایه های زیادی خواهیم داشت و البته رنگ سایه ها با توجه به رنگ انتخابی برای پارچه و جنسیتمون تیره تر و روشن تر میشه. در مرحله بعد از مداد رنگی قهوه ای روشن استفاده می کنیم و سایه های کارمون رو بیشتر می کنیم تا کارمون سه بعدی تر و حجم دار نشون بده، این سایه ها رو دقیقا جاهایی کارمی کنیم که با ماژیک تیره تر کرده بودیم مثل قسمت های داخلی یقه و همچنین چین خوردگی های آستین.

آموزش رایگان جنسیت سازی پارچه پلنگی

برای ایجاد سایه و تیرگی ها، سایه ها رو از قسمت های فرورفته شروع می کنیم و به سمت برجستگی ها محو می کنیم، در ادامه از ماژیک اکر استفاده می کنیم و کل کار رو لکه های رنگی نامنظم می زنیم، لکه ها رو باتوجه به چین و چروک پارچه و همینطور برجستگی ها و فرو رفتگی ها کار می کنیم، در واقع قسمت هایی که چین خوردگی بیشتر دارند، لکه های رنگی به هم نزدیکتری کشیده میشن و همچنین این لکه ها در چین و چروک های لباس مورد نظر دارای شکست میشن و شکل اصلیشونو از دست میدن و با این کار جنسیت سازی و طراحی لباسمون از حالت دو بعدی و تخت خارج میشه و حالت طبیعی تری به خودش می گیره. برامون کامنت بذارید که چه جنسیت دیگه ای رو دوست دارید بهتون آموزش بدیم.

جنسیت سازی پلنگی در طراحی

آموزش طراحی لباس در آکادمی هنرپارس

جنسیت سازی پلنگی در طراحی: در ادامه با نوک تیز ماژیک مشکی دور لکه های رنگی رو دورگیری های نامنطم ایجاد می کنیم و حتما از ارزش خطی  در این کار استفاده می کنیم یعنی ضخامت خطوط رو در جاهای و لکه ها متفاوت می کشیم، بین نقوش رو هم خطوط کوچیکتری کار می کنیم تا پترن پوست پلنگی کاملتر بنظر برسه. بعد ازتکمیل پترن دوباره از مداد رنگی قهوه ای روشن برای بیشتر کردن سایه ها استفاده می کنیم و با مدادرنگی قهوه ای تیره، تیرگی ها در سایه های قبلی رو بیشتر می کنیم و حواسمون باشه که سایه هایی که با قهوه ای تیره ایجاد می کنیم نباید رنگ قبل و زیری رو کامل بپوشونه.

باز هم با مداد رنگی مشکی تیرگی ها رو بیشتر می کنیم و همینطور خطوط مشخص تری توی کارمون ایجاد میکنیم دوباره از قهوه ای روشن استفاده میکنیم و روی تیرگی ها رو سایه میزنیم تا قسمت های تیره محو بشن، خوب جنسیت زیبای پلنگیمون تموم شد، اینو بدونید هر چقدر روی جزئیات این جنسیت با حوصله بیشتری کار کنید و وقت بذارید حتما کار بهتری خواهید داشت، امیدوارم ازین آموزش لذت برده باشید و این پست رو با دوستان علاقمند به طراحی لباستون به اشتراک بذارید. لایک و کامنت یادتون نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس