۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش رایگان جنسیت سازی پارچه چهارخانه در طراحی لباس

سلام دوستان هنرمند آکادمی هنر پارس، امروز همراه با سرکار خانم امانی طراحی پارچه چهارخونه رو یاد می گیریم، این ویدیوی جذاب رو از دست ندید.

آموزش رایگان در طراحی لباس

ابتدا طرح مورد نظرمون رو از قبل آماده می کنیم و یک لباس رو برای چهارخونه کردن در نظر می گیریم که میتونه پیراهن یا شلوار یا هرچیز دیگه ای باشه، بعد از رنگ آمیزی لباس با ماژیک و مشخص کردن خطوط چین و چروک با استفاده ازروان نویس یا راپید مشکی شروع به طراحی پارچه چهارخونه می کنیم، ابتدا خطوط افقی و بعد خطوط عمودی رو می کشیم.

 

به این دقت کنید که این خطوط روی چین و چروک دچار شکستگی و انحنا میشن، در قسمت هایی که چین و چروک کمتر دارن خطوط را با انحنای کمتری می کشیم و در کل نباید این خطوط صاف و بدون انحنا رسم شوند چون کار تخت و دوبعدی نشون داده میشه.

ویدیو آموزشی جنسیت سازی پارچه چهارخانه

بعد از تکمیل خطوط چهارخونه با استفاده از مدادرنگی طوسی شروع به سایه زدن چین و چروک ها می کنیم، در جنسیت سازی پارچه نخی سایه ها لایه به لایه تیره می شوند و کنتراست خیلی بالایی ندارند، اطراف کار و همینطور قسمت های داخلی لباس و سایه لباس رویی تیره تر می شوند.

در ادامه با استفاده از مدادرنگی سیاه شروع به سایه زدن بیشتر و مشخص تر می کنیم و در واقع با این کار حجم بیشتری ایجاد می کنیم و کار سه بعدی نشون داده میشه، در نهایت از محوکن یا گوش پاکن برای محو کردن و در هم آمیختن سایه استفاده می کنیم.

جنسیت سازی چهارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس