۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو دامن شلواری پیلی دار

الگو دامن شلواری پیلی دار

در این مقاله به آموزش رسم الگو دامن شلواری پیلی دار می پردازیم .برای آموزش بیشتر الگو های دامن و شلواری می توانید الگو و کتاب را از سایت پارس دوک تهیه کنید.کتاب الگوسازی برای دامن به روش مولر و پسران گرایش و تمایل به مد روز و مدل های جدید که با ساخت الگوی اولیه لباس به طور دائم و بدون وقفه ادامه دارد معیار اصلی دوزندگان و کارخانجات تولید پوشاک است.

الگو دامن شلواری پیلی دار

   (آموزش دامن شلواری ساده) بنابراین در هر چاپ باید مطالب کتاب باز بینی شود و تلاش بر ان است که به شکل مطلوب تری درآید که با اوضاع و احوال کنونی متناسب باشد و روش های رسم الگو و تبدیل آن به مدل های مختلف و فراگیری این هنر ساده تر شود و نیز پاسخگوی متقاضیان به این صنعت و هنر باشد. قدمت این کتاب که توسط مولر و پسران تالیف شده بیش از یک قرن می باشد اما مدل سازی آن، متناسب با مد روز است و هیچ گونه تغییری در رسم الگو های پایه (اولیه) داده نشده است.(آموزش دوخت دامن شلواری دخترانه) در ادامه ی مقاله با آموزش خیاطی همراه آکادمی پارس باشید.

الگو دامن شلواری پیلی دار

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو دامن شلواری

   برای شروع ابتدا الگو دامن شلواری را می کشیم سپس از کنار ساسون جلو خطی صاف به سمت پایین می کشیم و الگو به دو قسمت تقسیم می شود.(الگو دامن شلواری) پشت دامن هم از الگو دامن شلواری ساده می توان استفاده کرد.

الگو دامن شلواری پیلی دار

الگو دامن شلواری پیلی دار

   همانطور که می دانید دامن شلواری پایین تنه را بزرگ تر نشان می دهد بنابراین برای اندام های گلدانی و یا کسانی که پایین تنه ی لاغری  دارند مناسب است.

مدرس :خانم عبادی راد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس