۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو دامن شلواری

الگو دامن شلواری

در این مقاله به آموزش رسم الگو دامن شلواری می پردازیم . برای شروع رسم الگو ابتدا الگوی دامن اولیه(الگوی دامن تنگ ساده) را می کشیم.(آموزش دامن شلواری ساده)برای تهیه ی الگو های  بیشتر می توانید به سایت پارس دوک مراجعه کنید .در کتاب الگوسازی به روش مولر و پسران  روش ترسیم الگوهای پایه ی دامن و شلوار، هر کدام به طور جداگانه توضیح داده شده است که همراه با تصاویر، آموزش و یادگیری را آسان تر می کند. هم چنین مدل های متنوع دامن و شلوار با جیب و کمر، و یا ساده ی بدون جیب و کمر، شلوار تنگ و یا گشاد، نمونه های زیادی همراه با رسم الگوها آورده شده که برای کسب تجربه ی بیش تر در زمینه ی الگوسازی مفید است.سپس از نقطه ی ۱ به اندازه ۲۶ تا ۳۰ سانتی متر پایین می اییم می شود نقطه ی a

الگو دامن شلواری

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو دامن شلواری

از نقطه ی a به اندازه  ۱/۸ دورباسن _۲ به سمت چپ علامت می زنیم.نقطه ی  b بدست می اید.

الگو دامن شلواری

نقطه ی b را به سمت پایین گونیا می کنیم تا لبه دامن در الگو پشت از نقطه ی ۳ به اندازه ۲۶ تا ۳۰ سانتی متر پایین می اییم و نقطه ی a1 بدست می اید.

الگو دامن شلواری

در الگو پشت و جلو فاصله ۱ تاa  و  ۳ تاa1  با هم برابر است. از نقطه ی  a1 به اندازه ۱/۸ دورباسن +۲ به سمت راست علامت می زنیم که نثقطه ی b1 بدست می اید.

الگو دامن شلواریالگو دامن شلواری

دامن شلواری

نقطه ی b1 را به سمت پایین گونیا می کنیم. هلال فاق را در جلو و الگو پشت را به ۴ سانتی متر بالاتر از خط باسن صفر می کنیم.(آموزش دوخت دامن شلواری دخترانه)

الگو دامن شلواری الگو دامن شلواری

مدرس: خانم فرشته عبادی راد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس