۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس در ایتالیا

طراحی لباس در ایتالیا

   شهر میلان مرکز مد و آموزش طراحی لباس در ایتالیا است، در کنار شهرهایی مانند توکیو، لندن، پاریس و نیویورک مرکز و پایتخت در دنیا به حساب می آیند. البته در ایتالیا شهر های فلورانس و رم، پایتخت این کشور نیز در مد و فشن فعالیت قابل توجهی دارند اما میلان به عنوان بزرگترین قطب فشن و مد (طراحی لباس فشن) در ایتالیا بحساب می آید. خانه های مد ایتالیایی از زیبایی و سحرانگیزی خاصی برخوردار هستند. از قرن دهم و یازدهم میلادی ایتالیا در دنیای مد به نقطه ای تاثیر گذار تبدیل شد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی لباس در ایتالیا

طراحی لباس در ایتالیا

میلان تاریخ بلند بالایی در زمینه صنعت مد، لباس و پارچه دارد. در قرن نوزدهم، این شهر به یکی از قدرتمندترین شهرهای اقتصادی ایتالیا تبدیل شد. میلان شهریست که بسیاری از طراحان مطرح مد در آن حضور دارند، از آن جمله می توان به جورجو آرمانی, ولنتینو گراوانی، گیانی ورساچه، جان‌فرانکو فرره، میوتسو پرادا، کریزیا، موسکینو، اترو، تروساردی، (برند گوچی)، میسونی ودولچه و گابانا (برند پرادا) اشاره کرد.

طراحی لباس در ایتالیا

طراحی لباس

پر اهمیت ترین خیابان های مد و فشن در میلان برای خرید و بازدید از تازه ترین مدها، خیابان های پیاتزا دل دوآمو و  Quadrilatero della Moda هستند. Quadrilatero della Moda بر اساس آخرین رنک‌های بین‌المللی یکی از ۶ خیابان گران در دنیاست که از نظر اجاره مکان این گرانی مد نظر است و همچنین این خیابان در پوشاک زنان بسیار مشهور است.

طراحی لباس در ایتالیا

دانشگاه پلی مدا ایتالیا یکی از دانشگاه های معتبر دنیا در رشته ی فشن است. دانشجویانی که بر جنبه طراحی متمرکز می شوند، در ایتالیا قادر به یافتن شغلی در گرایش طراحی مد خواهند بود. با توجه به این گرایش، امکانات متفاوتی از طراحی الگوهای بافندگی گرفته(طراحی مد) تا توسعه خط مد برای افراد فراهم است. طراحان مد قادر به خود اشتغالی و راه اندازی شرکت های کوچک و یا استخدام در خانه های بزرگ مد یا به عنوان خرده فروش خواهند بود. به طور معمول، تازه فارغ التحصیلان قادر به همکاری به عنوان دستیار طراح مد خواهند بود چرا که آنان به تدریج به سطح عالی از مسئولیت پذیری و خلاقیت خواهند.

طراحی لباس در ایتالیا

طراحی لباس در ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس