۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو آماده بالاتنه (شومیز و مانتو)

الگو آماده بالاتنه (شومیز و مانتو)

الگو آماده بالاتنه روش و متد این الگو، مولر است، تن خور و پرو بسیار عالی و مشتری پسندی دارد و دلیل این موضوع استفاده بهترین مزون ها، کارخانجات و شخصی دوزها از این الگو بوده و نظر مشتریان تایید کننده این موضوع است.
الگو آماده (الگوی مادر ، الگوی اساس) به الگوی بالاتنه ساده گفته می شود که خیاط ها و دوزنده ها می توانند با توجه به مدلی که مد نظر دارند، مدل سازی ها اعم از جیب ، برش و … را به الگو اضافه نمایند و تغییرات را روی الگوی آماده ایجاد نمایند و یک پرو عالی را تجربه نمایند. پس هر مدل ژورنال یا عکس را می توان روی الگوی مادر پیاده کرد و بی نهایت مدل از یک الگو خروجی گرفت.

کار کردن با الگوهای آماده پارس بسیار راحت است، به گونه ای که هر فرد باکوچکترین تبحر الگوسازی که دارد می تواند مدل های مختلف را روی الگو پیاده سازی و اجرا نماید.

سایز بندی و قیمت الگو آماده بالاتنه :

سایزبندی الگوی آماده مانتو و شومیز ( ۳۶ ، ۳۸ ، ۴۰ ، ۴۲ ، ۴۴ ، ۴۶ ، ۴۸ ) است و قیمت الگو با سایزبندی های ذکر شده و آستین و چند مدل یقه ۲۶۰/۰۰۰ تومان بوده و اگر به سایزهای کمتر و یا بیشتری احتیاج داشته باشید با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان بیشتر این کار امکان پذیر است.

هزینه ارسال با پیک در تهران ۱۵ هزار تومان و هزینه پست به شهرستان هم ۱۵ هزار تومان است که به مبلغ اضافه می گردد.

سفارش خرید الگو آماده :

برای سفارش و خرید با شماره ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس