۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مد لولیتا

مد لولیتا

 مد لولیتا یک زیر فرهنگ است(آموزش مد ) که در ژاپن شکل گرفته است، و الهام گرفته از لباس های ویکتوریایی و ادواردی می باشد.  علاوه بر ژاپن در بسیاری از کشورها از محبوبیت برخوردار است. دامن یا پیراهن تا زانو به شکل کاپ کیک یا شکل A از ویژگی های اصلی این استایل است که به همراه پتی کت پوشیده می شود و همچنین لباس های مختلف مانند بلوز، جوراب تا زانو یا جوراب شلواری برای این مد استفاده می شود.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مد لولیتا

در واقع این مد تقلیدی از عروسک های چینی دوران ویکتوریا است. جورابه ای بالای زانو و جوراب ساقه بلند بسیار طرفدار دارد.قسمت بالای جوراب هم با تور و اشیا مناسب تزیینی دیگر، آراسته می شود. جوراب های شلواری سفید و سیاه نیز معمول هستند.

مد لولیتا

مد لولیتا

لولیتای گوتیک (Gothic) یا گوت لولی ترکیبی از مد گوتیک و لولیتا می باشد. این مد در اواخر دهه ۱۹۹۰ در هاراجوکو شکل گرفت. مد لولیتا گوتیک با لباس ها و آرایش تیره مشخص می شود. رژ لب قرمز و سایه چشم دودی (smokey) و خط چشم سیاه شاخصه اصلی آن است. اما فرق آن با گوتیک در آرایش طبیعی آن است. اگرچه در آرایش گوتیک صورت را به رنگ بسیار سفید(pale)در می آورند. اما معمولا سفید کردن بسیار صورت در بین حلقه مد لولیتا کم سلیقه ای به حساب می آید.(سبک شناسی مد و فشن )

مد لولیتا مد لولیتا

در این مدل رنگ موهایی در طیف های درخشان از سرخ آتشین تا زرد قناری قابل استفاده است.

لولیتای وا

لولیتای وا  ترکیبی از کیمونوی سنتی ژاپنی با مد لولیتا است که اغلب اوقات نیمه پایینی کیمونو تغییر داده می شود و دامن یا پتی کت استفاده می شود. طرح لباس و زیورآلات تزئینی معمولا پوشیده از گل های ژاپنی هستند.(لباس سنتی زنانه )
مد لولیتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس