۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خیاطی خانم یوسفی تبیان

خیاطی خانم یوسفی تبیان

  با مقاله ی خیاطی خانم یوسفیی تبیان همراه ما باشید. برای این مدل یک متر و نیم پارچه کرپ کش احتیاج دارید .میتوانید از پارچه کرپ باربی هم استفاده کنید. ابتدا الگوی اولیه جلو و پشت را بکشید. پنس سرشانه ۱.۲۰ دور سینه سانت .پنس یقه ۱.۵ سانت بگیرید.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

                                                                         برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

خیاطی خانم یوسفی تبیان

  از نقطه ۱ (۵ تا ۶سانت ) پایین بیاید و ۲ را علامت بزنید. از نقطه ۳ روی کارور حدود ۳سانت بالا رفته ۴ را به ۲ یک خط مستقیم رسم کنید. پنس سرشانه را دو برابر کنید. در قسمت پایین لباس نقطه ۵( ۳ سانت) داخل شده ۶ را به ۷ روی خط باسن رسم کنید تا دامن لباس خمره ای شود.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

آموزش خیاطی

   در الگوی پشت از ۸ روی خط کارور (۲ سانت). از ۹ (۳ سانت)بالا برید  .یک خط مستقیم از  ۱۰ به ۱۱ رسم کنید. یک پنس ۱.۵ سانتی روی این خط بگیری.در قسمت پایین لباس نقطه ۱۲ (۳سانت)داخل بشید و ۱۳ را به ۱۴ روی خط باسن رسم کنید.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

  الگوی استین (برای پارچه های کشی ) را بکشید از نقطه ۱۵ به اندازه زیر حلقه پشت تا نقطه ۱۰ داخل میریم و ۱۷ را علامت میزنیماز نقطه ۱۶ نیز به اندازه زیر حلقه جلو تا قسمت ۴ بالا برید و ۱۸ را علامت بزنید از ۱۷ تا ۱۸ یک خط رسم کنید.قسمت هاشور خورده دور ریز هست.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

اموزش خیاطی تبیان خانم یوسفی

   از نقطه ۱۹ به اندازه نصف قد استین کامل بالا برید و  ۲۰ را پیدا کنید و خط مستقیم بکشید(خط برش). از نقطه ۲۰ تا ۱۹ را نصف کنید و ۲۱ را علامت بزنید. از ۲۱ به دو طرف ۲۲ ها خط اریب بکشید. در قسمت جلو ۵ اوزمان ۷ سانت و در قسمت پشت ۵ اوزمان ۷ سانت به مچ استین بدهید.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

پنس روی الگو ها را ببندید و از قسمت کارور تا نوک سینه در جلو عصایی کنید و توی لباس این عصایی را ببندید. در قسمت پشت نیز پنس را ببندید و از کارور تا سر پنس پشت عصایی کنید و روی لباس این پنس را بگیرید.

خیاطی خانم یوسفی تبیان

برای آموزش (خیاطی مولر خانم یوسفی، آموزش هنر خیاطی تبیان، یقه انگلیسی دو تیکه تبیان ) کلیک کنید.
آکادمی هنر پارس برای علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس مقالات و محتواهای الگو و دوخت لباس رایگان را بر روی سایت قرار داده تا شما عزیزان به راحتی از آنها استفاده کنید و از دوخت لباسهای خود و خانوادتان لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس