۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خیاطی مولر خانم یوسفی

خیاطی مولر خانم یوسفی

با مقاله ی خیاطی مولر خانم یوسفی در خدمت شما هستیم .در این مقاله به آموزش رسم الگوی دکلته به روش مولر می پردازیم . ابتدا الگو اولیه مولر رسم کنید.ازادی ها در قسمت بلندی کف حلقه ۰ در قسمت گشادی کف حلقه ۰ و در تیره پشت و پیش سینه ۰ میباشد.ازادی در کمر و سینه و باسن بزرگ ۰ میباشد.

خیاطی مولر خانم یوسفی

   سپس خط اکاردمان و یا خط زیر سینه مشخص کنید.برای اندازگیری خط رسنگ یا زیر سینه از نوک سینه تا محل برجستگی سینه را اندازگیری کنید و سپس همین مقدار را از نوک سینه پایین امده و خط بدست اوردید.معمولا ۱/۱۰ سایز سوتین شخص مساوی بلندی زیر سینه شخص میباشد.

۸۰÷۱۰=۸

خیاطی مولر خانم یوسفی

   حالا برای طراحی قسمت بازی یقه دکلته در وسط جلو به دلخواه پایین امده و نقطهs در وسط جلو بدست اوردید. این اندازه به دلخواه و یا ژورنال میتواند انتخاب شود.

خیاطی مولر خانم یوسفی

   برای طراحی قسمت بالای دکلته به صورت دلخواه از ۸ تا ۱۰ سانتیمتر میتونید از نوک سینه بالا رفته و سپس روی خط ساسون سرشانه علامت بزنید.

خیاطی مولر خانم یوسفی

از نقطه بدست امده ۱ cm به سمت راست رفته و علامت بزنید..سپس این نقطخ خارج شده را به نوک سینه وصل کنید.

خیاطی مولر خانم یوسفی

خیاطی مولر

   حالا برای طراحی پنل پهلو دکلته نیز از حلقه ۲ تا ۱ بالا رفته سپس از روی خط ساسون سرشانه مثل پنل وسط جلو بازی حجاب دکلته بین ۸ تا ۱۰ که هر مقدار سمت چپ انجام دادین روی این ساسون انتقال دهید و ۲ سانت داخل شده به نوک سینه این خط را رسم کنید.

خیاطی مولر خانم یوسفی

   برای رسم دکلته همیشه پنس زیر سینه را به شکل ماهیچه ای طراحی میکنیم.در قسمت نوک سینه خط افقی به وسط جلو رسم کنید و لقی ۱ تا ۰/۵ سانتی رسم کنید و از بالا ببندید در الگو.

خیاطی مولر خانم یوسفی

الگو اماده شده جلو

خیاطی مولر خانم یوسفی خیاطی مولر خانم یوسفی خیاطی مولر خانم یوسفی

   برای قسمت پشت نیز در قسمت حلقه هر میزان در جلو بالا رفته برای پشت نیز بالا میرویم و سپس در وسط پشت بازی یقه را مشخص کرده و طراحی یقه را انجام دهید.بالاتنه به روش مولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس