۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اندازه های سایز ۴۴

اندازه های سایز ۴۴

با مقاله ی اندازه های سایز ۴۴ همراه ما باشید . در این مقاله به آموزش رسم الگوی پالتو ی زنانه می پردازیم . برای تهیه ی الگو در سایز های مختلف می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید.الگوی اماده مانتو سایز ۴۴

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   الگو پالتو با ازادی و بلندی دلخواه را رسم کنید و۸-۱۰س روهمگرد اضافه کنید از گوشه گردن ۱س روی خط وسط جلو از گودی یقه ۱س‌ و از سر روهمگرد۱س پایین امده‌ و بهم وصل کنید.

اندازه های سایز ۴۴

اندازه های سایز ۴۴

   ازخط وسط جلو از کارور۲س داخل شده به خط گردن وصل کنید ویک‌ کپی از کارور به بالا از این قسمت بردارید پنس سرشانه را روی این تکه ببندید.جیب۳ س زیرکمر بافاصله بالا ۵ و از پایین۲-۳س از پهلودهانه جیب را۳س‌ و بلندی۱۴-۱۶س بکشید.

اندازه های سایز ۴۴

برای نظام سرشانه یک فلاش به اندازه ۱۴-۱۶س در پهنا ۵س اماده کنید .برای کت روی استین هم یک فلاش به پهنا۳س و بلندی روی استین +۵الی۸س .تکه نارنجی هم در تصویر پسکت کپی شده و پنس بسته شده روی این تکه است.

اندازه های سایز ۴۴

الگوی کت

   روی الگوی پشت پنس وسط و بزرگ را نکشید .از خط وسط پشت روی کمر۳-۴س داخل شده و به گودی گردن ودم لباس وصل کنید روی کمر½پهلو تا این خط را نیز پیدا کرده به دم لباس و از بالا به کارور برش‌ عصایی‌ بکشید (جدول سایزبندی مولر) روی‌خط‌کمر۱س به دو طرف خطوطی که کشیدید جلو رفته و پنس بکشید فضای هر دو پنس باید مجموعا۴ س باشد.برای برش بالا از حلقه ۵-۶س پایین امده از گودی یقه۳-۴س و این دو نقطه را هلال بهم وصل کنید.

اندازه های سایز ۴۴اندازه های سایز ۴۴ اندازه های سایز ۴۴

برشهای پشت را از هم جدا کرده و از کمر به پایین یک تکه برای پیلی به پهنا۸-۱۰س و اگر خواستید پیلیها بزرگتر باشد تا۱۶س فضا مانند شکل بدهید.

اندازه های سایز ۴۴

بعد برش هنگام دوخت  به این شکل تا کنید و درز برش را مانند چاک و پیلی تا نزدیک باسن lمانند دوخت کنید بعد از روی پیلی را بخوابانید و اتو بکشید با رودوزی روی برش پیلی را ثابت نگهدارید.سایز لباس 44

اندازه های سایز ۴۴

بعد برش دوخت کل لباس دور یقه را به غیر از روهم گرد اندازه زده و الگوی یقه را مانند شکل زیر برش و اماده کنید و به لباس بدوزید

اندازه های سایز ۴۴

الگوی یقه مانند یقه مردانه جدا است با این تفاوت که برای لبه سه سانت دیگر داخل نشوید  برگ و فرنچ تکه هایی که با رنگ قرمز مشخص شده برش و دوخت شود.

اندازه های سایز ۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس