۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوختن کمر دامن

آموزش دوخت کمر دامن

   در این مطلب آموزش دوخت کمر دامن را به صورت تصویری برای شما علاقه مندان به خیاطی شرح می دهیم. با آموزش خیاطی همراه آکادمی پارس باشید.برای دوخت کمر دامن روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا یک روش را به شما آموزش می دهیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دوخت کمر دامن

آموزش وصل کردن کمر به کمر دامن

   روی لایی، خط (تا) و درزها را کوک راهنما بزنید. سمت روی نوار کمر را به سمت روی لباس بگذارید و وسط نوار کمر را روی خط مرکزی جلو یا پشت لباس قرار دهید (دامن در جلو، شلوار در پشت). طول اضافی کمر را از سمت زیر زیپ سنجاق کنید. برای اتصال لباس به نوار کمر آن را از طرف لباس کوک بزنید و بدوزید تا بتوانید خُرد لباس را دقیقا میزان نمایید.

آموزش دوختن کمر دامن

طرز دوخت کمر دامن

سپس جادرز نوار را (تا) کرده و اتو (اتوکاری لباس ) کنید. (در صورت نیاز کوک بزنید)

آموزش دوختن کمر دامن

نوار کمر را از عرض (تا) کنید؛ به طوری که روی پارچه داخل (تا) قرار گیرد. دو طول نوار کمر را بدوزید. اضافی جادرز دوخته شده را ببرید و گوشه های آن را به صورت اریب بچینید. اضافی لایی(انواع لایی خیاطی) را از جادرز خارج کنید.

آموزش دوختن کمر دامن

کمر را به طرف رو برگردانید و لبه های آن را سنجاق بزنید. اگر جنس پارچه معمولی یا لطیف(انواع پارچه) بود می توانید لبه ی آزاد نوار را به بخیه ی ماشین دوخت کمر، پس دوزی کنید.(الگوی دامن تنگ ساده)

آموزش دوختن کمر دامن

دوخت کمر دامن پیلی

   در صورتی که پارچه ی ضخیم باشد لبه ی آزاد نوار کمر احتیاجی به (تو گذاشتن) ندارد. فقط لبه ی آزاد را پاکدوزی کرده و ماشین دوخت توجه کنید قسمت اضافی کمر، مطابق شکل تا لبه ی زیپ(آموزش دوخت زیپ مخفی) (تا) شود.

آموزش دوختن کمر دامن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس