۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی پوست چیتا یا پلنگ

آموزش جنسیت سازی پوست چیتا یا پلنگ

سلام به همه در خدمتتون هستیم با آموزش جنسیت سازی پوست چیتا یا پلنگ ، تو این ویدئو یاد می گیرم چطور یک پالتو با طرح پوست چیتا بکشیم ، ضمن اینکه مدلمون کلاه بافت، جوراب شلواری راه راه ، یک پیراهن کوتاه براق بافت دار و یک صندل با تزئین مروارید یا سنگ داره . روی مانکن از پیش طراحی شده ابتدا پالتوی موردنظر را با مداد اتود طراحی می کنیم ، هنگام کشیدن پالتو به فاصله سطح پالتو از بدن توجه می کنیم زیرا پالتو بعنوان لباس رویی استفاده می شود و جذب بدن نمی باشد ، با توجه به نوع ایستادن مانکن قدلباس و افت پارچه را در پایین پالتو مشخص می کنیم.

لوازم لازم :ماژیک در رنگ های tan برنزه،قهوه ای تیره burnt sienna ،خاکستری گرم warm grey ،مشکی black راپید مشکی 0/1 و 0/5 ، خط کش،مداد،لاک غلط گیر،پالت پلاستیکی بافت دار یکبار مصرف،مداد سفید

اموزش جنسیت سازی پوست چیتا

سگک کمربند پیراهن رو طراحی می کنیم و بعد چین های افقی قسمت بالای پیراهن را ( با توجه به منشا چین ) می کشیم ، بعد به سراغ جزییات پیراهن مثل بلندی قد آن ، چاک های پایین دامن و اضافه کردن اکسسوری کیف می رویم ، در ادامه با راپید مشکی دورگیری کل طرح را انجام می دهیم و بعد خطوط مدادی زیر کار را پاک می کنیم .

کل سطح پالتو را با ماژیک رنگ برنزه یکدست رنگ می کنیم و در مرحله بعد با ماژیک قهوه ای تیره سایه روشن ایجاد می کنیم و تیرگی ها و فرورفتگی ها را رنگ می کنیم ، در مرحله بعد قسمت هایی که باید تیره تر شوند مثل داخل آستین ، زیر یقه،سایه آستین روی پالتو با همان قهوه ای تیره ، تیره تر می کنیم . با ماژیک سیاه دستکش را رنگ می کنیم .

آموزش جنسیت سازی در طراحی لباس

بعد با راپید مشکی شروع به کشیدن لکه های طرح پلنگی یا چیتا می کنیم ، لکه ها را در سایزهای مختلف می کشیم ، بعضی قسمت ها که می خواهیم تیره تر به چشم باید لکه ها را به هم نزدیک تر و در بعضی جاها لکه ها را با فاصله از هم می کشیم . با مداد رنگی سفید سطح دستکش و کمربند را هایلایت می کنیم بعد با خودکار ژله ای سفید روی دستکش دایره های فلزی در اندازه های تقریبا متقارن می کشیم.

آکادمی پارس

بعد از آن سراغ کمربند رفته و دایره های فلزی را به آن هم اضافه می کنیم ، داخل دایره ها را با راپید مشکی پر می کنیم اطراف دایره ها را نیز کم و بیش با راپید مشکی پر می کنیم تا سایه روشن ایجاد شود . برای ایجاد کشبافت کلاه از مداد رنگی سفید استفاده می کنیم . برای ایجاد بافت در دامن یک سطح بافت دار مثل یک کاسه پلاستیکی انتخاب می کنیم ، برش زده و زیر کاغذ طراحی مان می گذاریم بعد با مداد سیاه روی تمام دامن می کشیم و بافت ایجاد می شود . ) این یک روش سریع و آسان برای ایجاد texture یا بافت می باشد (

برای قسمت های تیره تر دامن مثل کناره های دامن و خطی که روی ران پا را نشان می دهد دوباره از مداد استفاده می کنیم. در ادامه با نوک باریک ماژیک مشکی داخل دامن و لبه های چاک دامن را رنگ می کنیم و بعد داخل پالتو را با ترکیب قهوه ای تیره و مشکی رنگ می کنیم . برای رنگ آمیزی پاها از ماژیک رنگ برنزه استفاده می کنیم و بعد از رنگ خاکستری برای کشیدن جوراب شلواری استفاده می کنیم و روی پاها را کامل رنگ می کنیم و در ادامه با استفاده از خط کش خطوط عمودی راه راه با توجه به فرم پا و خمیدگی زانو ( ارزش خطی ) می کشیم .

برای کشیدن مروارید یا سنگ های صندل از غلط گیر استفاده می کنیم ، نقطه نقطه هایی با اندازه های تقریبا مساوی در چند ردیف می کشیم و بعد برای برجسته نشان دادنشان با مداد مشکی نوک تیز دور تا دورشان و بیشتر قسمت پایینی نقطه ها را خط می کشیم تا سه بعدی و برجسته نشان دهند .با همان مداد نوک تیز برای نشان دادن براق بودن مروارید یا سنگ ( مانند نمونه ای که روی کاغذ می بینید ) خطوطی منحنی ایجاد می کنیم . در انتها به سراغ صورت رفته ، سایه روشن نهایی را ایجاد می کنیم ، لب ها را رنگ می کنیم همچنین با ماژیک زرد روشن موهای مدل را رنگ آمیزی می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس