۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو مانتو پیله دار

الگو مانتو پیله دار

در این مقاله به آموزش الگو مانتو پیله دار می پردازیم . برای الگوسازی این مدل مانتو ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید.

الگو مانتو پیله دار

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   پایین دامن الگوی جلو و پشت را به اندازه ی ۲٫۵ سانتی متر فونکنید ( خط آبی ) .سپس الگو را از خط کمر قیچی کنید .پنس سرشانه را به برش عصایی ( خط بنفش ) منتقل کنید.مانتو پیله دار بلند

الگو مانتو پیله دار

بعد از انتقال پنس به برش الگوی جلو به دو قسمتِ زیر تقسیم میشود .(اموزش دوخت مانتو پیله دار)در قطعه ی شماره ۱ از خط وسط جلو به اندازه ی ۴ سانتی متر داخل شده و خطی موازی با خط وسط جلو روی الگو رسم کنید ( خط قرمز ) .

الگو مانتو پیله دار

   الگو را از خط قرمز قیچی کنید .قطعه ی شماره ۳ روی پارچه ی طرحدار و قطعات شماره ۱ و ۲ روی دولای باز پارچه ی ساده برش میخورند .آستین این مدل به روش آستین شومیز زنانه دوخته میشود.(آموزش دوخت شومیز با الگو)

 

الگو مانتو پیله دارالگو مانتو پیله دار

   در الگوی دامن ابتدا به انتهای خط کمر در خط پهلو به اندازه ی ۲ سانتی متر اضافه کرده و به لبه ی پایین مانتو به صفر برسانید ( خط قرمز ) .از وسط خط ساسونِ جلو خطی صاف به پایین دامن بکشید ( خط زرد ) . در یک دومِ فاصله ی خط زرد تا خط قرمز یک خط صافِ دیگر هم بکشید ( خط زرد دوم ) .

   الگوی مانتو پیله دار 

  الگو را به همین شکل روی پارچه برش بزنید دقت کنید که ابتدای خطوط زرد را حتما باید پشت هر دو قطعه ی جلو با کاربن و رولت علامتگذاری کنید .در مرحله ی دوخت ساسون جلو در دامن دوخته نمیشود و مقدار ساسون جلو و آن ۲ سانتی که به خط کمر اضافه کرده بودید تو خطوط زرد به پیلی های یک طرفه تبدیل میشوند .در نهایت سجاف دکمه مخفی به جلوی مانتو و بین تنه ی اصلی و سجاف دوخته میشود.الگو مانتو پیله دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس