۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی مانتو خانم عمرانی

الگوی مانتو خانم عمرانی

با مقاله ی اموزش الگوی مانتو خانم عمرانی همراه ما باشید. چون این لباس با پارچه تریکو یا ویسکوز یا ریون دوخت می شود از الگو پایه کشی استفاده میشود .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

  برای اموزش الگوی مانتو خانم عمرانی ابتدا الگوی شومیز زیر مانتو را طراحی می کنیم . بعد تهیه الگو اولیه برای شومیز فقط حلقه ۱-۲س‌تنگ میشود(خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی)

جلو بسته

یقه سجاف سه دکمه

الگوی مانتو خانم عمرانی

برای یقه بعد دوخت سجاف و تکمیل شومیز دور یقه لباس اماده شده را اندازه بزنید و یک کادر با ½دور یقه در عرض۸س بکشید .

الگوی مانتو جلو باز خانم عمرانی

⅓خط بالا و پایین را بدست بیارید از عرض کادر دو سانت بالا برید و به یک سوم خط پایین کادر وصل کنید .از عرض کادر دوسانت روی خط بالا بالا رفته به یک سوم خط بالایی وصل کنید (مانند شکل)برای تیزی سر یقه از لبه بالایی ۱ س خارج شده و به گوشه ضلع پایین وصل کنید.

الگوی مانتو خانم عمرانی

برای مانتو رویی الگو اساس پارچه های کشی را با قد دلخواه اماده کنید .ازگوشه گردن۱س از وسط جلو تا دم۳-۵س جلو رفته خطی بکشید .تکه جلو دور ریز میشود .استین نیز از دم۱۰-۱۵س جدا شدا از پارچه طرحدار برش بزنید.

الگوی مانتو راسته

   برای جیب از کمر ۵-۸س داخل شده ۸-۱۰س روی پهلو پایین امده و هلال دهانه جیب را بکشید برای فضای کیسه از سر هلال روی کمر۷سازپهلو۱۲-۱۵س پایین امده و جیب را بکشید و کپی بردارید.پشت مانتو ساده است.

الگوی مانتو خانم عمرانی

الگوی مانتو

   برای‌ شلوارکادری‌ با قد شلواردر¼دورباسن-۲س بکشید و طول فاق را۲۶-۳۰س پایین امده۵-۷س برای بیرون رفتگی فاق بیرون رفته به بالا هلال وصل‌کنید.روی دم کادر½دور مچ پا را جلو رفته به بیرون رفتگی فاق هلال‌ وصل‌کنید(اموزش الگوی مانتو جلو باز).مقدار پارچه مورد نیاز ۲متر و۳۰س از پارچه ساده برای مانتو و ساپورت .۱ متر طرحدار برای شومیز و سر استین مانتو.میتوانید پارچه شومیز را نخی بگیرید ولی الگو را باید بالاتنه معمولی با پنس  بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس