۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

 در مقاله ی خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی به آموزش یقه ی پفی برای مانتو می پردازیم . برای الگو و برش می‌توان این حالت پفی را روی مچ و یا روی در جیب نیز پیاده کرد.(خیاطی اسان خانم عمرانی)ابتدا از الگو پایه استفاده می‌کنیم. cm2 به وسط جلو برای دکمه خور اضافه می‌کنیم. بازی یقه را روی خط وسط جلو مشخص کرده و هلال به گوشه گردن وصل می‌کنیم و هلال یقه را تا دکمه خور ادامه می‌دهیم. به دلخواه، میتوان cm1 ازسرشانه از طرف گوشه کردن کم کرد. (هم در جلو وهم در پشت) تا یقه از طرفین شانه کمی باز شود.

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

    حالا سرشانه پشت و جلو را روی کاغذ بهم وصل می‌کنیم طوری که از گوشه گردن بهمدیگر مماس باشند و در انتهای سرشانه cm5/1-1 روبهم قرار بگیرند. پهنای یقه آرشال را به اندازه سرشانه cm-1 در نظر می‌گیریم. (آموزش یقه آرشال سرخود)

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

اموزش خیاطی خانم عمرانی

   همین اندازه را روی وسط پشت مشخص کرده، تا حدود نصفه‌های یقه (کارور جلو) جلو نیز این عدد را مشخص کرده و به cm5/1 پایین‌تر از گشادی یقه، هلال وصل می‌کنیم. الگوی یقه را رولت می‌کنیم، یکی برای یقه رو و یکی برای یقه زیر. برای یقه رو، الگوی یقه را روی کاغذ گذاشته و دور لبه یقه را cm4 بزرگتر می‌کنیم (این کار باعث می‌شود که یقه رو cm2 به طرف یقه زیر برود و دوخت آن معلوم نشود) این یقه را به ۶-۵ قسمت تقسیم کرده و شماره گذاری می‌کنیم. تکه‌ها را برش زده و بین هر تکه cm4 اوزمان می‌دهیم. (برای صرفه‌جویی در پارچه، می‌توان پشت یقه را روی دولای بسته مماس نکرد). برای قسمت جلو و پشت نیز سجاف در نظر گرفته و لایی می‌چسبانیم. سجاف‌ها را از سرشانه بهم وصل می‌کنیم.(یقه اسپرت جدا)

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی

خیاطی خانم عمرانی

دوخت یقه

 

    لبه بیرونی یقه رو را ۳تا۴ پیلی به طرف پایین درست می‌کنیم. در وسط این پیلی‌ها روی لبه داخلی یقه، چند پیلی به طرف بالا درست می‌کنیم. روی لبه‌های یقه را میدوزیم و نخ زیر را آنقدر می‌کشیم تا یقه رو، هم اندازه یقه زیر بشود. به یقه زیر لایی می‌چسبانیم. یقه رو و یقه زیر را بر روی هم گذاشته و لبه بیرونی آن را می‌دوزیم. یقه را به رو می‌کنیم و دو لایه داخلی آن را بین بالاتنه و سجاف می‌گذاریم و می‌دوزیم. سرشانه سجاف را به سرشانه بالاتنه بست می‌زنیم.اگر پارچه ی شما ریزش داشت می‌توان بعد از دوخت یقه، چند بست روی یقه بزنیم تا حالت پیلی‌ها حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس