۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت شومیز با الگو

آموزش دوخت شومیز با الگو

در این مقاله آموزش دوخت شومیز با الگو را شرح می دهیم . این آستین این شومیز به صورت حلزونی می باشد . برای رسم الگو  ابتدا بالاتنه را با متد مورد نظر خود آماده کنید سپس پنس سرشانه را ببندید و کنفورماسیون را باز کنید.(آموزش پنس کنفورماسیون)با آموزش خیاطی همراه آکادمی پارس باشید.

آموزش دوخت شومیز با الگو

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مراحل آماده سازی الگو

آموزش دوخت شومیز با الگو

آموزش دوخت شومیز با الگو

از قسمت خط وسط جلو به قد اضافه نمی کنیم اما همانطور که در عکس مشاهده می کنید از درز پهلوی پشت و جلو ۷سانتی متر و خط وسط پشت ۱۵سانتی متر به قد اضافه می کنیم و طبق عکس طراحی می کنیم.برای سجاف جلو پارچه ای به طول قد بلوز و به عرض ۴ سانتی متر جدا می کنیم و لایی کاری می کنیم(انواع لایی خیاطی) و به سجاف بصورت جدا و را کار دوخت می کنیم ،یقه این مدل هم یقه مردانه پایه جداست.(الگوی شومیز مردانه)

آموزش دوخت شومیز با الگو

رسم آستین حلزونی

الگوی آستین را بکشید.دقت کنید از خط وسط آستین در قسمت تاج آستین ۲ سانتی متر در قسمت آرنج ۳ سانتی متر و ۱۰ سانتی متر پایین تر از از خط آرنج ۲ سانتی متر در طرفین خارج بشید و این خطوط را با دست و بدون خط کش بهم وصل کنید.(آموزش دوخت آستین به لباس)

آموزش دوخت شومیز با الگو

رسم آستین

حالا برای طراحی حلزونی آستین، بعد از خط قرمز که برای دوخت تور می باشد دوباره ۲ سانتی متر در قسمت تاج، ۵ سانتی متر در خط آرنج،۲ سانتی متر از خط گیپور پایین میاییم و ۲ سانتی متر در طرفین خارج می شویم و سپس دوباره خطوط را  با دست طراحی می کنیم.(آستین کتی به روش مولر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس