تهران 02166565950
آکادمی طراحی لباس پارس

آموزش طراحی لباس

الگوی دامن پیلی دار

الگوی دامن پیلی دار

با آموزش الگوی دامن پیلی دار (الگوسازی دامن) توسط خانم وطن دوست در خدمتتون هستیم. با در نظر گرفتن اندازه و تعداد پیلی ها، عرض دامن و فضای مابین پیلی ها محاسبه می شود. برای رسم الگوی این مدل دامن، از الگو اولیه رولت استفاده کرده، سپس از خط باسن در خط مرکزی جلو و پشت،( 7 سانتیمتر) داخل شده و این خط را از خط کمر و لبه دامن عمودی بکشید.

الگوی دامن پیلی دار

الگوی دامن پیلی دار :از نقطه تقاطع خط پیلی اول و خط باسن (چهار و نیم سانتیمتر) روی خط باسن اندازه بگیرید و خطی به موازات خط پیلی اول بکشید تا لبه کمر و پایین دامن رسم کنید.

از تقاطع پیلی دوم در خط باسن (چهار و نیم سانتیمتر) روی خط باسن اندازه بگیرید و خطی موازی با خط پیلی دوم رسم کنید و آن را تا لبه پایین دامن و کمر رسم کنید. ساسون جلو و پشت را بین خطوط تقسیم کنید.

الگوی دامن پیلی دار

دامن پیلی دار بلند
خطوط کشیده شده را قیچی کرده و برآنها اِوزمان (9 سانتیمتر) دهید. طبق شکل.

در خط پهلوها جلو و پشت،( 2 سانتیمتر) اِوزمان دهید.

 

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان و هنر دوستان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

برای آموزش های رایگان بیشتر خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید .

الگوی دامن پیلی دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس