۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی دامن پیلی دار

الگوی دامن پیلی دار

با آموزش الگوی دامن پیلی دار (الگوسازی دامن) توسط خانم وطن دوست در خدمتتون هستیم. با در نظر گرفتن اندازه و تعداد پیلی ها، عرض دامن و فضای مابین پیلی ها محاسبه می شود. برای رسم الگوی این مدل دامن، از الگو اولیه رولت استفاده کرده، سپس از خط باسن در خط مرکزی جلو و پشت،( 7 سانتیمتر) داخل شده و این خط را از خط کمر و لبه دامن عمودی بکشید.

الگوی دامن پیلی دار

الگوی دامن پیلی دار :از نقطه تقاطع خط پیلی اول و خط باسن (چهار و نیم سانتیمتر) روی خط باسن اندازه بگیرید و خطی به موازات خط پیلی اول بکشید تا لبه کمر و پایین دامن رسم کنید.

از تقاطع پیلی دوم در خط باسن (چهار و نیم سانتیمتر) روی خط باسن اندازه بگیرید و خطی موازی با خط پیلی دوم رسم کنید و آن را تا لبه پایین دامن و کمر رسم کنید. ساسون جلو و پشت را بین خطوط تقسیم کنید.

الگوی دامن پیلی دار

دامن پیلی دار بلند
خطوط کشیده شده را قیچی کرده و برآنها اِوزمان (9 سانتیمتر) دهید. طبق شکل.

در خط پهلوها جلو و پشت،( 2 سانتیمتر) اِوزمان دهید.

 

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان و هنر دوستان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

برای آموزش های رایگان بیشتر خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید .

الگوی دامن پیلی دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس