۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مهاجرت با مدرک بین المللی آکادمی پارس

مهاجرت با مدرک بین المللی آکادمی پارس

بسیاری از دوستان برای شروع زندگی در خارج ازکشور و علاقه به خیاطی و طراحی لباس آموزش خود را شروع میکنند. مهاجرت با مدرک بین المللی آکادمی پارس میتواند یک قدم بزرگ برای رسیدن به موفقیت و شغل و در آمد عالی باشد.
در این ویدیو یکی از هنرجویان موفق آکادمی پارس را مشاهده می کنید که با شرکت در دوره های خیاطی و طراحی لباس آکادمی هنر پارس توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و و توسط آن اقدام به مهاجرت نماید.
هنرجوی عزیزمان توانسته از طریق آموزش های با کیفیت آکادمی در خارج از کشور شغل مرتبط با دوره های آموزشی پیدا کند و در آمد بسیار خوبی را برای خود رقم بزند

مدرک بین المللی آکادمی پارس

در آکادمی پارس پس از گذراندن تمامی دوره های آموزشی مدرک بین المللی دو زبانه دریافت می کنید که کمک شایانی به مهاجرت شما می کند.با این مدرک میتوانید به راحتی اقدام به دریافت جواز مد و خانه پوشاک کنید و در خارج از کشور با ارائه مدارک خود شغل خود را گسترش دهید و به راحتی ادامه فعالیت دهید.

مهاجرت با مدرک بین المللی آکادمی پارس

خدمات آکادمی پارس

در آخر نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و ما را برای ارئه هر چه بهتر خدمات خود مانند کارت گارانتی 5 ساله که توسط موسسه برای هنرجویان عزیز در نظر گرفته شده،کلاس های نیمه خصوصی، و….. راهنمایی کنید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان درزمینه خیاطی و طراحی لباس با ما در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر به سایت آکادمی پارس مراجعه فرمایید.

در مقالات گذشته در مورد روش های تولد الگو، صدور مدرک بین المللی خیاطی و طراحی لباس، آشنایی با شغل طراحی و استخدام در آکادمی پارس صحیت کردیم که برای مطالعه بیشتر می توانید کلیک کنید.

ما در آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس آکادمی پارس سعی بر این داشتیم که از بهترین و خبره ترین اساتید برای آموزشی کاربردی و حرفه ای کمک بگیریم و بهترین خدمات را در اختیار هنرجویان عزیز و علاقه مندان به این هنر جذاب بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس