۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کوتاهی فابریک شلوار

کوتاهی فابریک شلوار

سلام، همیشه شلوارهایی که از بیرون می خریم چه برای خانم ها و چه برای آقایون قد آنها اندازه نمی باشد و باید آنها را کوتاه کنیم، برای کوتاهی فابریک شلوار های جین معمولا از روشی استفاده می شود که دوخت اصلی لبه شلوار باقی بماند که به آن فابریکی کوتاه کردن می گویند، برای این کار ابتدا باید قدی را که می خواهیم کوتاه کنیم در پای فرد علامت بزنیم بعد اندازه آن را علامت زده و سنجاق می زنیم و برش می زنیم. همراه ما در این ویدیو، کوتاهی فابریک را آموزش ببینید.

 

کوتاهی فابریک شلوار جین

بعد از اینکه پاچه را برش زدیم لبه شلوار که برش خورده و تکه پایینی شلوار را سردوز می زنیم و بعد دو قسمت شلوار را بهم وصل می کنیم، قسمت برش خورده را روی شلوار قرار می دهیم و بعد کنار لبه فابریک را می دوزیم و دقت می کنیم که خط های بغل شلوار روی هم قرار بگیرد و جابجا نشود، بعد از دوخت نخ های اضافه را با سرنخ زن می چینیم. درآموزش کوتاهی شلوار به روش معمولی می توانید روش دیگری از کوتاهی شلوار را یاد بگیرید.

کوتاهی شلوار لی فابریک

برای دوخت بهتر و اینکه درز دوخته شده برنگردد آن را به سمت شلوار برمی گردانیم و از روی شلوار نزدیک درز یک دوخت نگهدارنده می زنیم، نخ این دوخت حتما باید همرنگ پارچه زمینه باشد چون کاملا مشخص است، خوب بعد از کوتاهی این دمپا، دمپای دیگر را هم به همین ترتیب کوتاه و در نهایت کار را با اتوی بخار مرتب می کنیم. اگر ازین آموزش کاربردی راضی بودید آن را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید و ما را لایک کنید.

 برای آموزش کوتاهی شلوار به روش ساده، دوخت و الگو شلوار جین بچه گانه و آموزش طراحی روی لباس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس