۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی لمه در طراحی لباس

فیلم جنسیت سازی لمه در طراحی لباس

سلام امروز با جنسیت سازی لمه همراه با استاد سرکار خانم امانی هستیم، لمه جزو جنسیت های پرکاره و دقن و حوصله زیادی لازمه تا بتونید جنسیت لمه خوبی رو بوجود بیارید، پارچه لمه بخاطر برق و درخششی که داره بیشتر برای لباس هاس مجلسی مثل پیراهن، تاپ و … استفاده میشه و رنگ های متنوعی هم داره، خوب با ما تا انتهای این ویدیوی آموزشی همراه باشید.

جنسیت لمه سازی در طراحی لباس

فیگور رو با لباس دلخواه از قبل طراحی کردیم و خطوط اون رو با پاک کن خمیری کمرنگ می کنیم، برای شروع اول رنگ بیس رو کار می کنیم، هر رنگی که دوست دارید رو میتونید انتخاب کنید، من قرمز رو انتخاب کردم و از ماژیک قرمز شماره 360 برند کوییلو استفاده می کنم، بعد از رنگ پایه شروع می کنیم به سایه زدن چین و چروک های لباس، قسمت های داخلی آستین، چین و چروک های آرنج و همینطور چین و چروک های قسمت های دیگر لباس رو کاملا سایه می زنیم.

برای طرح زدن سایه از چه ماژیکی و رنگی باید استفاده کرد ؟

برای سایه زدن در این طرح از ماژیک رنگ اگر استفاده و سایه های کار رو بصورت نقطه نقطه ایجاد می کنیم، توی جنسیت سازی پارچه لمه تمامی سایه روشن رو با نقطه کار می کنیم، در قسمت هایی که فرو رفتگی وجود داره، تیرگی بیشتری هست و چین و چروک دیده میشه نقطه ها بیشتر و به هم نزدیکتر میشن اما در قسمت های برجسته نقطه ها از هم دورتر و همینطور کمتر میشن.

فرورفتگی چین و چروک ها رو با یه ردیف نقطه نشون می دهیم و بعد نقطه ها رو به اطراف محو می کنیم، سعی می کنیم و تمام دقتمون رو بکار می بریم تا ماژیک رو خیلی فشار ندیم و نقطه های خیلی درشتی نداشته باشیم چون از ظرافت کار کم میشه.

در مرحله بعد از ماژیک قهوه ای برای اضافه کردن سایه روشن رو استفاده می کنیم، در فرو رفتگی ها و چین و چروک ها نقطه های بیشتری می ذاریم و این نقطه های تیره رو با ماژیک رنگ زمینه شروع می کنیم، یسری نقطه توی کل کار می ذاریم و در ادامه از خودکار اکلیلی قرمز استفاده می کنیم و نقطه های شاین دارو توی کل کار پخش می کنیم، حالا با خودکار اکلیلی طلائی توی قسمت های برجسته یکسری نقطه های براق تر ایجاد می کنیم. اگر جنسیت سازی خاصی مدنظرتونه برامون پیغام بذارید تا در آموزش های بعدی اون رو آموزش بدیم.

 

مرحله ی بعد با گواش سفیدی که یکم رقیقش کردیم با قلموی سه صفر(000) شروع می کنیم و نقطه های روشنی رو توی قسمت های برجسته می ذاریم. نقطه های سفید باید تو قسمت های برجسته باشه و نباید توی قسمت های تیره و همینطور فرورفتگی و چین و چروکها کار بشه، بجای گواش سفید می تونیم از خودکار سفید هم استفاده کنیم. بعد از تکمیل نقطه های تیره و روشن با مدادرنگی زرشکی شروع می کنیم به سایه زدن چین و چروکامون، این کارو بدون فشار دست انجام میدیم تا سایه ها رو بهتر محوش کنیم. بعدش از مدادرنگی مشکی برای بیشتر کردن تیرگی ها استفاده می کنیم و چین و چروکها رو با دقت سایه می زنیم. آموزش جنسیت لمه پارچه  هم تموم شد، امیدوارم بتونید طرح های زیبا و قشنگی برای این جنسیت بکشید و ازون لذت ببرید، اگر پیشنهادی دارید برامون زیر همین پست کامنت کنید.

 

آموزش های دیگر ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس