۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ست نارنجی لباس

ست نارنجی لباس

با مقاله ی ست نارنجی لباس همراه ما باشید. رنگ نارنجی یک رنگ پاییزی و سرشار از انرژی است. رنگ نارنجی، احساس هیجان، گرما و شور و شوق را به ذهن می آورد و معمولاً برای جلب توجه بیننده مورد استفاده قرار می گیرد. نارنجی خالص نشان دهنده خلاقیت و عاطفه است و اغلب شجاعت و شادی را نشان می دهد، همچنین نارنجی کدر می تواند نشانه تکبر و غرور باشد.(نارنجی پوش ها )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

ست نارنجی لباس

ست نارنجی لباس

   نارنجی رنگ مکمل رنگ آبی است. بنابراین ترکیب و ست این دو رنگ یکی از بهترین ترکیب رنگ هاست ولی این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام رنگ از طیف رنگی های آبی و نارنجی رو برای ست کردن انتخاب کنید. این ترکیب را می توانید از یک طرف به سبز آبی ها و از طرف دیگر به سمت زرد نارنجی ها بسط بدید و مطمئن باشید که این رنگ ها با هم ست می شوند و ترکیب قشنگی را ایجاد می کنند.

ست لباس با رنگ نارنجی

   سفید، مشکی، قرمز، آبی و زرد، رنگ‌های هماهنگ با نارنجی هستند. نارنجی، یکی دیگر از رنگ‌های خطرناک در پوشش است چون به‌شدت این توانایی را دارد که ستی نامتوازن ایجاد کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای نارنجی تند از سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر این رنگ استفاده کنید و آن را در کنار رنگ‌هایی چون قرمز و نارنجی به کار ببرید.قهوه‌ای رنگی است که از نارنجی به‌وجود آمده و به همین دلیل به‌خوبی با آن ترکیب می‌شود. رنگ مکمل نارنجی، آبی است ولی از ترکیبات آبی استفاده کنید که نتیجه نهایی ست شما خیلی پر زرق و برق نباشد.(ست قهوه ای زنانه )

ست نارنجی لباس

   خاکستری یک رنگ خنثی می باشد و تاثیر خاصی روی رنگ کناری خودش نمی گذارد که جلب توجه کند .برای همین اگر می خواهید در یک حد کم از رنگ های شاد استفاده کنید ، از رنگ خاکستری برای تکمیل این ست استفاده کنید.ست نارنجی لباس ست نارنجی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس