۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ست قهوه ای زنانه

ست قهوه ای زنانه

   با مقاله ی ست قهوه ای زنانه همراه ما باشید . اکثر خانم ها در پوشش خود از رنگ قهوه ای زیاد استفاده می کنند ولی دانستن اینکه این رنگ را با چه رنگ های دیگری می توان ست کرد و هارمونی زیبایی ایجاد کرد به شما کمک می تواند تا اگر همیشه از قهوه ای به صورت یکنواخت استفاده می کردید آن را هیجان انگیز تر کنید.(نکاتی برای پوشیدن لباس )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   رنگ قهوه‌ای ، قرمز یا نارنجی با شدت نور بسیار کم است. این نام به محدوده وسیعی از رنگ‌ها از شیری گرفته تا قهوه‌ای سوخته اطلاق می‌شود. از مخلوط رنگ قرمز و سیاه هم به دست می آید.

ست قهوه ای زنانه

ست قهوه ای زنانه

   اگر عاشق رنگ سبز هستید تن خاکستری آن را که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید.این ترکیب زیبا باعث می شود سردی رنگ قهوه ای تا اندازه ای تعدیل شود.اگر خواستید لباس قهوه ای خود را در طبیعت رنگ سبز ادغام کنید.(سبزپوش ها )فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

ست قهوه ای زنانه

یکی ازبهترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید.(زردپوش ها )

ست قهوه ای زنانه

ست لباس قهوه ای زنانه

   اگر می خواهید یکدست قهوه ای پوش شوید یادتان باشد طیف های مختلف این رنگ را در کنار هم قرار دهید. تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد شود.

ست قهوه ای زنانه ست قهوه ای زنانه

ترکیب دو رنگ بژ و قهوه ای بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد، شما می توانید از ترکیب رنگ لباس قهوه ای با بژ احساس خوب به روز بودن را داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس