۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

زندگینامه کارل لاگرفلد

زندگینامه کارل لاگرفلد

 با مقاله ی زندگینامه کارل لاگرفلد همراه باشید .کارل اتو لاگرفلد (متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۳۳)، یک طراح مد، هنرمند و عکاس آلمانی مستقر در پاریس است. او طراح ارشد، مدیر خلاقیت خانه مد شانل (Chanel) و خانه ایتالیایی فندی (Fendi)، و موسس برند خودش به شمار می­‌رود. او در طول دهه­‌های مختلف، بر روی انواع پروژه‌­های مربوط به هنر و مد فعالیت نموده است. (درباره برند تام فورد )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

زندگینامه کارل لاگرفلد

زندگینامه کارل لاگرفلد

   کارل پس از برنده شدن در مسابقه طراحی کت در سال ۱۹۵۵ به عنوان دستیار پیر بالما استخدام شد. سال ها بعد برای برند ژان پاتو دو مجموعه لوکس کوتور (لباس دست دوز) طراحی کرد. در شو بهاری سال ۱۹۶۰ مجموعه او با شکست مواجه شد اما از سال ۱۹۶۵ شروع به طراحی برای برند فندی کرد و تحولی در این برند ایجاد کرد. کارل برای تئاتر ها، فیلم ها و اپرا ها نیز لباس طراحی می کند.(برند بالمین )

زندگینامه کارل لاگرفلد

زندگینامه ی کارل لاگرفلد

   یکی از کارهای عجیب این مرد، تصمیم به کاهش وزن ۴۰ کیلویی اش بود.  او طی ۱۳ ماه توانست ۴۰ کیلو از وزنش را کاهش دهد. علت این تصمیم او این بود که دوست داشته طراحی های هدی اسلیمن ( طراح لباس ) را بپوشد. پس نیاز به لاغر شدن داشته است.لاگرفلد به جز طراحی در عکاسی نیز تبحر دارد. تا به حال چندین نمایشگاه از کار هایش را به نمایش گذاشته و معمولا از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

کارل لاگرفلد

   به عنوان نمونه شاهکارهای کارل لاگرفلد، می‌توان به لباس‌های پوستی از جنس گوسفند قره قل ایرانی، سیاه‌گوش و سمور اشاره کرد. برای آماده سازی برخی از این لباس‌ها، ۱۲۰۰ ساعت زمان صرف شده. به گفته طراح آلمانی:” این مجموعه نشان دهنده هنر خانه مد فندی است. هیچ خانه مد دیگری در جهان وجود ندارد، که تخصصش پوست حیوانات باشد، و چنین کاری ارائه داده باشد یا بتواند از پس چنین کیفیتی برآید

زندگینامه کارل لاگرفلد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس